beantwoord

Sim kaart fout

  • 6 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

Hallo,ik heb al een tijd last van storing .
Telefoon geeft aan dat er geen sim kaart in zit en na het opnieuw opstarten staat er geen service .
Dat met geen service is al een half jaar zo na 5 keer opnieuw opstarten doet ie het soms,maar nooit lang.
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 6 oktober 2017, 09:26

@jan78
Simkaart al getest in een ander toestel? Zo kan je erachter komen of het aan je simkaart of toestel ligt.

Werkt het in een ander toestel ook niet? Dan kan de simkaart defect zijn. Via Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart kun je een nieuwe bestellen.

Werkt je sim in een ander toestel wel? Dan ligt het aan je telefoon. Wat je dan kan doen lees je op de reparatie pagina.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
@jan78
Simkaart al getest in een ander toestel? Zo kan je erachter komen of het aan je simkaart of toestel ligt.

Werkt het in een ander toestel ook niet? Dan kan de simkaart defect zijn. Via Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart kun je een nieuwe bestellen.

Werkt je sim in een ander toestel wel? Dan ligt het aan je telefoon. Wat je dan kan doen lees je op de reparatie pagina.

Reageer