beantwoord

SIM-kaart activeren

• 28 december 2018
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

Net nieuwe simkaart gekregen, want me tel was ik kwijt..probeer hem te activeren..lukt niet. Ik kom niet verder dan het inloggen en dan wil hij mm thuis abbo koppelen aan me mobiel .. moet gewoon kunnen, mr dat lukt niet..uitloggen en opnieuw inloggen op mobiel..zelfde weer..kan niet koppelen, waardoor ik mm simkaart niet kan activeren... super simpel zegt de site, mr zonder kaart kan je niet bellen tussen kom geen stap verder.. help

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 december 2018, 12:59

Welkom op het Telfort forum Sandra, als je de SIM-kaart niet kunt activeren is het bellen ook lastig. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de SIM-kaart 3 uur na het plaatsen van dit bericht alsnog is geactiveerd. Werkt het daarmee wel weer, of kan ik nog iets voor je betekenen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Welkom op het Telfort forum Sandra, als je de SIM-kaart niet kunt activeren is het bellen ook lastig. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de SIM-kaart 3 uur na het plaatsen van dit bericht alsnog is geactiveerd. Werkt het daarmee wel weer, of kan ik nog iets voor je betekenen?

Reageer