Sim activatie lukt niet: "Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren."

• 2 maart 2018
  • 7 reacties
  • 185 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gister een nieuw toestel en een nieuwe simkaart gekregen. Maar ik krijg de simkaart niet geactiveerd. Krijg de hele tijd een foutmelding. Wat kan ik hiermee doen?
Mvg wesley

7 reacties

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem! Ik ben al 3 dagen bezig met proberen de nieuwe sim te activeren maar steeds krijg ik hetzelfde bericht: Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer. Tip: Doet je simkaart het binnen een uur nog niet? Zet dan je telefoon uit en aan.
Inmiddels heb ik de telefoon al tig keer aan en uit gezet, maar ik denk dat de storing bij Telfort ligt en niet bij mij.

Groetjes, Jessica
Ja ik ook al. Wordt er beetje moedeloos van. Telefoon 1 dag te laat binnen en nu dit grapje
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Wesley en Ila, welkom op het forum. Ik begrijp dat je je simkaart niet kan activeren. Dat is erg lastig. Er zijn hierover de afgelopen dagen meer meldingen van doorgekomen. Mijn collega's zijn dit probleem aan het onderzoeken. Het is nog niet duidelijk wanneer je de simkaart kan activeren. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Oke, bedankt. Ik wacht het af! Zou je het misschien door kunnen geven wanneer er meer over bekend is?
Reputatie 7
Badge +7
Ik hou het in de gaten voor jullie. Als ik meer weet, dan geef ik het gelijk door. Het zal wel pas na het weekend worden, ben ik bang. 😞
In ieder geval bedankt
Reputatie 1
Echt geweldig dat dit probleem bekend is en ik vandaag nog een nieuwe simkaart kreeg bij een abonnnement en mij niet wordt verteld dat ik die nog niet kan activeren. ben er de hele avond mee bezig geweest en lees nu dit pas. "En bedankt voor het geweldige klantvriendelijke Pro Actief reageren!"

Reageer