Scherm Samsung Galaxy S5 knippert/wordt zwart

• 22 november 2016
  • 0 reacties
  • 2901 keer bekeken

Sinds half oktober heb ik wederom, net zoals een jaar geleden toen ik mijn mobiel net een maand had, problemen met het beeldscherm van mijn toestel.

Het begon ermee dat mijn scherm, als hij op automatische helderheid stond, begon te knipperen van een hoge naar een lage helderheid, heel snel binnen een korte tijd. Dit probleem dacht ik opgelost te hebben door de helderheid voortaan automatisch in te stellen. Ik merkte echter dat als ik mijn helderheid op zijn laagst zet in handmatige modus (soms zelfs op andere standen heel willekeurig), hij weer begint te knipperen en je ook een geel/groene kleur ziet.
Daarbij wordt mijn scherm ook zwart. Als hij volledig is opgeladen gaat hij meestal nog aan, maar ik heb ook gehad dat hij zwart wordt als ik hem bijvoorbeeld 's ochtends ontgrendel. Dit kan ook overdag gebeuren op een willekeurig moment. Het scherm is binnen 1 seconde eerst gewoon aan, wordt dan geel en dan weer zwart. Na een paar seconden wachten gaat hij soms wel aan als ik het weer probeer, anders moet ik mijn batterij eruit halen voordat hij (voorlopig) weer normaal functioneert.

Met deze redenen, die steeds erger werden, ben ik dan ook naar Telfort geweest en heb ik mijn toestel opgestuurd ter reparatie. Deze was ik 2 weken kwijt maar was, zoals ik op de site van e-repair heb gezien) na 2 dagen werk klaar. Ik kreeg hem teurg met als bijschrift "het toestel werkt weer naar behoren". Dit bleek echter niet zo te zijn , het scherm knippert af en toe nog steeds en is alweer een aantal keren zwart geworden, ook in handmatige helderheid "stand" dus.

Hoe kan ik dit probleem verder oplossen? Ik vraag me namelijk ook af of er bij de reparatie wel echt goed is gekeken naar mijn probleem en er niet alleen een factory reset is gedaan.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer