beantwoord

Scherm A5 2017 gaat pas na 8 seconden aan - na update naar 7.0

• 1 september 2017
  • 5 reacties
  • 177 keer bekeken

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een Samsung A5 2017. Perfect toestel. Tot gisterenochtend nadat de update naar 7.0 heeft gedraaid. Nu gaat het scherm pas aan na circa 8 seconden nadat ik op de homeknop druk.

Is iemand bekend met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 1 september 2017, 22:18

@robenmaartjehurk Mooi dat je al een reset naar fabrieksinstellingen hebt gedaan. Jammer dat dit niet geholpen heeft. Hou de updates in de gaten. Misschien is nog een kinderziekte die nu naar voren komt. Je zou ook eens kunnen informeren bij een Samsung service center of via de klanterservice.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@robenmaartjehurk
Gezocht maar komt dit issue niet tegen. Ervaar je nog meer problemen sinds de update? Dan is het verstandig om een backup te maken en het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen. Hulp vind je terug op deze pagina.
@Koffiemok
Dat ben ik gisteren gedaan. Zonder succes. Verder werkt het toestel super. Mogelijk dat de accu eerder leeg is, maar dat ik moeilijk beoordelen omdat ik de telefoon nog geen week heb.
Reputatie 8
Badge +15
@robenmaartjehurk Mooi dat je al een reset naar fabrieksinstellingen hebt gedaan. Jammer dat dit niet geholpen heeft. Hou de updates in de gaten. Misschien is nog een kinderziekte die nu naar voren komt. Je zou ook eens kunnen informeren bij een Samsung service center of via de klanterservice.
@Koffiemok
Ik heb de oplossing gevonden. Sd kaart verwijderd en probleem opgelost. Blijkbaar een conflict na de update. Telefoon werkt weer perfect.
Reputatie 8
Badge +15
DE SD kaart. Dom dat ik daar zelf niet aan gedacht had. Die krengen kunnen soms problemen veroorzaken. Fijn dat je toestel weer goed werkt!

Reageer