beantwoord

Samsung Tab S 4G vraagjes

• 4 maart 2015
  • 3 reacties
  • 574 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,
Binnenkort mag ik wederom mijn abonnement verlengen en mijn oog is gevallen op een tablet maar nu het volgende.
Ik ben nu in het bezit van een Samsung S4 met Abbo en deze wil ik eigenlijk gewoon blijven gebruiken maar bellen doe ik bijna nooit, nu had ik begrepen dat ik mijn S4 kan koppelen aan de Tab S en dat ik zo gewoon kan bellen en gebeld worden.
Ik wil dus beide gaan gebruiken.
De S4 makkelijk mee in mn zak met huidig abbo als ik weg ga en de Tab voor al het andere in en rond huis.
Kan dit ?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 5 maart 2015, 16:36

Telfort heeft geen duo simkaarten voor particuliere abonnementen.

Als je geen belbundel hebt dan betaal je wel het buiten de bundel tarief als je gaat bellen.
Je zou dan een verlenging kunnen doen met alleen een internetbundel.
In contractperiode kun je als je veel moet bellen een belbundel aanzetten. Heb je die niet meer nodig dan kun je die weer uitzetten.

De simkaart kun je in de S4 blijven gebruiken. Voor wifi heb je geen simkaart nodig in de tablet.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Telfort heeft geen duo simkaarten voor particuliere abonnementen.

Als je geen belbundel hebt dan betaal je wel het buiten de bundel tarief als je gaat bellen.
Je zou dan een verlenging kunnen doen met alleen een internetbundel.
In contractperiode kun je als je veel moet bellen een belbundel aanzetten. Heb je die niet meer nodig dan kun je die weer uitzetten.

De simkaart kun je in de S4 blijven gebruiken. Voor wifi heb je geen simkaart nodig in de tablet.
Reputatie 1
Hoi Koffiemok.
Nee geen theteren denk ik, gewoon thuis de wifi gebruiken op de tablet zoals ik nu ook doe met mn S4.
Ik heb begrepen dat telfort geen duo sim heeft en dat maakt het lastiger denk ik.
Ik moet dan mn huidige sim kaart gebruiken om te bellen en gebeld te worden en heeft dat invloed als ik geen belbundel meer neem? Of wordt mn abonnement volledig internet en kan ik mn simkaart alleen in de Tablet gebruiken wat ik dan dus eigenlijk niet ga doen want ik wil telefonisch bereikbaar zijn.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Xandorra en welkom op het forum. :)

Je wilt gaan theteren dus. Je toestel instellen als hotspot en dan zo via tablet internetten. De S4 blijf je dan gebruiken om te bellen/gebeld worden. Dat is mogelijk en makkelijk in te stellen.

Ik weet niet welke internetbundel je gaat nemen bij de verlenging. Neem wel een bundel van minimaal 1000 MB. Meerdere apparaten maken dan gebruik van dezelfde internetverbinding. Het MB verbruik lig daardoor ook hoger.