beantwoord

Samsung S9+ kan niet verbinden met USB

  • 22 september 2018
  • 4 reacties
  • 632 keer bekeken

Hoi allemaal.
Ik heb een Samsung S9+.
Deze kan ik gek genoeg alleen nog maar langzaam opladen en niet meer snel en dus ook niet meer verbinden met USB.
Het maakt niet uit welke kabel ik gebruik, het lukt gewoon niet...
Wie kan mij hier mee helpen?
(Het langzame opladen is zo'n ramp nog niet, wel ongemakkelijk. Maar vooral is het vervelend dat ik niet bij bijv. de foto's kan en ze niet over kan dragen...)
Ben benieuwd.
Groet! Koos
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 24 september 2018, 17:02

Hoi koolie, welkom op het forum en wat rot dat je USB niet doet wat 'ie moet doen 😞. Wat balen dat je USB poort niet meer goed werkt. Mijn eigen toestel kan ook snel opladen en dat is ook iets wat snel went, dus ik snap goed dat het vervelend is als ook dat ineens niet meer kan. Je kunt ervoor kiezen om je toestel te laten repareren.

Als je je toestel wilt laten repareren dan kun je dit doen op 2 manieren:
- Opsturen per post
- Naar een Telfort winkel brengen

Via de link die Nelly meestuurt, lees je alles over de garantievoorwaarden. Wanneer het een defect is wat niet onder de garantie valt, dan ontvang je een prijsopgave voor de reparatie.
Heb je zo voldoende informatie van mijn kant?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi koolie, welkom op het forum en wat rot dat je USB niet doet wat 'ie moet doen 😞. Wat balen dat je USB poort niet meer goed werkt. Mijn eigen toestel kan ook snel opladen en dat is ook iets wat snel went, dus ik snap goed dat het vervelend is als ook dat ineens niet meer kan. Je kunt ervoor kiezen om je toestel te laten repareren.

Als je je toestel wilt laten repareren dan kun je dit doen op 2 manieren:
- Opsturen per post
- Naar een Telfort winkel brengen

Via de link die Nelly meestuurt, lees je alles over de garantievoorwaarden. Wanneer het een defect is wat niet onder de garantie valt, dan ontvang je een prijsopgave voor de reparatie.
Heb je zo voldoende informatie van mijn kant?
Dan lijkt het op een defecte usb poort.
Dank voor de reactie.
Deze oplossingen was ik al tegen gekomen, maar echt oplossingen zijn het niet.
Voor mij blijft hetzelfde probleem bestaan...
Hier vergelijkbare klachten, met oplossing.
https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Originele-oplaad-kabel-s8-laadt-langzaam/td-p/246219
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/waarom-laadt-mijn-galaxy-s9-plus-niet-goed-op/

Connecten via usb:
https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S9-S9/foto-s-samsung-s9-naar-desktop-overzetten/td-p/530796

Als je toestel bij Telfort is gekocht zit er 2 jaar garantie op.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm

Reageer