beantwoord

Samsung S7 scherm blijft zwart

  • 8 november 2018
  • 5 reacties
  • 3350 keer bekeken

Ik heb een Samsung s7 maar het scherm blijft zwart. Alleen onder het vierkantje en het pijltje blijven branden.
Heb geprobeerd te resetten maar dat werkt niet.
Mijn abonnement loopt nog tot mei
Hweet iemand hier een oplossing voor

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 8 november 2018, 21:29

Hoe bedoel je: resetten werkt niet? Geen resultaat, of lukt de reset niet?
Hier nog wat tips:
https://www.phonedokter.nl/blog/samsung-galaxy-s7-edge-scherm-wordt-zwart-of-flikkert/


Je toestel zit nog in de garantie.
Kan je bij een winkel langs?
Kunnen ze daar kijken naar je probleem, en het toestel zonodig opsturen voor reparatie.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm
Bekijk reactie

5 reacties

Hoe bedoel je: resetten werkt niet? Geen resultaat, of lukt de reset niet?
Hier nog wat tips:
https://www.phonedokter.nl/blog/samsung-galaxy-s7-edge-scherm-wordt-zwart-of-flikkert/


Je toestel zit nog in de garantie.
Kan je bij een winkel langs?
Kunnen ze daar kijken naar je probleem, en het toestel zonodig opsturen voor reparatie.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm
Het resetten heeft geen resultaat het scherm.blijft zwart.
Je toestel zit nog in de garantie.
Kan je bij een winkel langs?
Kunnen ze daar kijken naar je probleem, en het toestel zonodig opsturen voor reparatie.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @MIEKETJE17. Welkom op het Forum! Wat onwijs balen dat je toestelscherm zwart blijft 😞. Je toestel valt inderdaad nog onder garantie. Heb je al gekeken naar de link die @nelly jacoba stuurde? Het is inderdaad wijs om, indien je de mogelijkheid hebt, langs een Telfort winkel te gaan. Daar kunnen we namelijk ter plekke proberen te achterhalen wat er loos is.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @MIEKETJE17. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je met de adviezen van @nelly jacoba uit de voeten hebt gekund 🙂. Toch nog ergens hulp bij nodig? Wij helpen je hier graag verder.

Reageer