beantwoord

Samsung S6 via telfort en garantie probleem

  • 17 juli 2018
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik heb een Samsung S6 in combinatie met een abonnement.

Nu heb ik een probleem met de camera https://www.youtube.com/watch?v=doAmkGXEgZw&t=40s
https://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s6/532651-really-strange-camera-issue-vibrates-distorts-viewfinder-after-starting.html

Een Bug van de Samsung S6 en is dus een bekend probleem.

Gebeld met klantenservice omdat het toestel nog garantie heeft en dit bevestigde mevrouw ook.

Maar ipv meedenken voor een snelle en mooie oplossing moest ik het maar terug sturen en dan maar afwachten. Ik heb aangegeven dat er een Samsung winkel in Groningen is en dan daar wel heen kan gaan. dat mocht maar moest ik het maar zelf betalen. het hoorde een beetje alsof mevrouw niet echt zat te wachten op mijn telefoontje. snap ik. irritante klanten ook.

En ik snap dat telfort geen valschade betaald en het toestel wil zien maar als het een bekend probleem is van een toestel dan is het leuk als je wat hebt dat er zal worden meegedacht.
Althans dat hoop je als je een keer wat hebt want voor de rest ben ik dik tevreden.

Zo'n groot probleem is het niet volgens de website en is voor een samsung winkel makkelijk op te lossen.

zie website samsung https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/support/warranty/mobile-warranty-nl-be.pdf

Het maakt niet uit waar je je nieuwe Samsung toestel binnen Europa* gekocht hebt en of je hem los hebt gekocht bij een winkel of in combinatie met een abonnement bij een mobiele provider
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 17 juli 2018, 22:21

Zie hier de procedure bij een bij Telfort gekocht toestel.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De "winkelier" waar je een product gekocht hebt is verantwoordelijk voor de reparatie.
Als Telfort jouw leverancier is dan moet je je toestel bij Telfort aanbieden voor reparatie.

Alle reparaties die onder de garantie vallen zullen zodanig gerepareerd worden, alle overige schades niet en zul je zélf moeten betalen.

En anders ga je toch naar zo'n samsung winkel?!
Zie hier de procedure bij een bij Telfort gekocht toestel.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm
Reputatie 8
Badge +12
Hoi ZRuben, ik en mij goed voorstellen dat je baalt van het defect in het toestel. Dit kan dus klaarblijkelijk makkelijk verholpen worden door Samsung. Dat mag natuurlijk altijd. Alleen is het inderdaad wel zo dat de reparatie via de aanbieder loopt. Dit geven Kees-Jan en nelly jacoba òok aan. Vandaar dat mijn collega aangeeft om hem op te sturen. Dit is hoe de procedure werkt. Wil je daar van afwijken, dan mag dat natuurlijk, maar dat is een eigen keuze. Ik wil je in ieder geval altijd aanraden om het via onze procedure te laten verlopen. Hiervoor mag je het toestel ook inleveren in de winkel. De Telfort winkel zit aan de Grote markt in Groningen. In ieder geval succes en hopelijk is het snel opgelost.

Reageer