samsung s6 edge batterij heel snel leeg

• 11 juli 2016
  • 5 reacties
  • 5598 keer bekeken

hallo, ik heb nu maand of 3 de s6 edge leuk toestel maar de batterij gaat ze snel leeg, vanmorgen opgeladen 100% 2 uur later en alleen even mijn mail gekeken en zit 65% ik moet hem soms 3x op een dag opladen en dat is bij normaal gebruik, als ik ga gamen dan moet hij in de lader blijven want dan loopt hij nog sneller leeg, ik heb alle instellingen goed staat NFC uit blauwe tand uit scherm op lage sterkte alleen gps,wifi en 3g staan altijd aan. zijn er meer mensen met dit probleem? want sit is niet leuk meer, en hij is binne 2 uur opgeladen

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Vincent,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je niet echt kunt genieten van het gebruik van je telefoon. Voordat je ergens 'in zit', is hij al weer leeg: niet tof!

Het is niet bekend dat de accuduur van jouw toestel te wensen over laat. Ik kan helaas niet helemaal uitsluiten dat de batterij van jouw exemplaar mogelijk defect is. Om er zeker van te zijn dat je er alles aan gedaan hebt om de batterijduur te verlengen, wil ik je vragen deze tips uit te voeren. Er staan zeker trucs in die je nog niet hebt uitgevoerd.

Mochten deze handvatten je niet verder helpen, laat het dan weten, dan ga ik verder kijken naar een oplossing.
ja die tips ken ik wel zijn de basic tips, dan moet je alles uit zetten ja dan gaat ie langer mee als je van alles uit zet, sorry...ik heb er alles al aan gedaan er staat weinig op de achtergrond ja wifi en gps (moet aan blijven) dat soort dingen, hij gaat gewoon snel leeg en hij word best warm met laden, en ik heb de orginele lader die er bij zat dus dat kan t ook niet zijn. heb al me instellingen al nagekeken en alles staat goed.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Vincent,

Bedankt voor je berichtje.

Jammer dat de tips geen effect hebben. Een vervolgstap zou kunnen zijn om het toestel ter reparatie aan te bieden. Maar dit is afhankelijk van de garantie en of je eventueel een toestelverzekering hebt afgesloten. Graag kijk ik naar de mogelijkheden als je je 06-nummer naar mij stuurt in een privébericht. Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.

Alvast dank voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +10
Mocht je geen (voldoende) verzekering hebben of om andere redenen meer kosten moeten maken dan je lief is, overweeg dan om gewoon de accu zelf te vervangen.
Dit is in zo'n geval een stuk voordeliger.
Ik heb zelf een vervangende (niet originele) accu gekocht voor mijn Galaxy S2 en die voldoet uitstekend.

http://www.accu-shop.nl/samsung-galaxy-s-6-edge.html

Edit: deze accu kan je niet zelf vervangen maar daar is bij een plaatselijke winkel vermoedelijk wel een mouw aan te passen).
Het is maar een idee.
ik heb je een pb verstuurd
Hallo Vincent,

Bedankt voor je berichtje.

Jammer dat de tips geen effect hebben. Een vervolgstap zou kunnen zijn om het toestel ter reparatie aan te bieden. Maar dit is afhankelijk van de garantie en of je eventueel een toestelverzekering hebt afgesloten. Graag kijk ik naar de mogelijkheden als je je 06-nummer naar mij stuurt in een privébericht. Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.

Alvast dank voor je reactie.

Reageer