beantwoord

SAMSUNG S6 accepteert geen simkaart van TELFORT

• 2 juni 2015
  • 3 reacties
  • 1730 keer bekeken

Op 26 mei zou mijn abonnement met nummerbehoud ingaan van TELFORT ZZP zakelijk. Tot mijn verbazing na het insteken van de nanokaart van TELFORT gaf mijn Samsung S6 geen net werk en geen simkaart aan. Mijn simkaart was wel geactiveerd, want de nanosimkaart doet het wel in andere soorten toestellen. Tevens heb ik simkaarten van Vodafone, Tele2 en Ortel in mijn Samsung S6 gedaan, deze werken direct. Dus er is geen simlock.

Inmiddels heb 4 simkaarten gekregen van Telfort en weereens geprobeerd en deze doen het niet in mijn telefoon maar wel in een andere telefoon. Gisteren ben ik naar Samsung service center gegaan en deze wisten er ook geen raad mee. Vandaag heb ik Typhone in kennis gesteld en gevraagd of ze hiermee wel raad weten. Heeft iemand deze probleem of weet iemand hier raad mee?:?
icon

Beste antwoord door Daphne 9 juni 2015, 17:22

@Moeslim,

Inmiddels hebben wij via privéberichten contact gehad en wordt het toestel omgeruild door de wederverkoper. Laat je nog aan ons weten of het nieuwe toestel wel de Telfort simkaart herkent? Hoe dan ook, succes!

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
@Moeslim,

Inmiddels hebben wij via privéberichten contact gehad en wordt het toestel omgeruild door de wederverkoper. Laat je nog aan ons weten of het nieuwe toestel wel de Telfort simkaart herkent? Hoe dan ook, succes!

Daphne
@Moeslim,

Daphne

Hoi Daphne,

Ik heb geen nieuwe telefoon gekregen omdat de telefoon gebruikt is. Dit komt omdat mijn abonnement later zou ingaan en heb eerder de telefoon heb gekregen. Ongeveer een maand heb ik de toestel gebruikt met een T-Mobile simkaart. Vanaf 26 mei is mijn contract in gegaan van Telfort. Maar helaas ik heb nog steeds geen netwerk van Telfort op mijn Samsung S6.
Vorige week heeft Typhone de toestel naar de reparatie verzonden, deze hebben een simpele software update gedaan. Maar zonder een Telfort kaart te proberen. Afgelopen vrijdag was mijn toestel klaar en weer accepteert de toestel geen Telfort simkaart.

dit heb ik gemaild naar Typhone klachtservice;

Goedendag,

Ik heb vandaag mijn toestel ontvangen na het repareren ervan. Op het pakbon staat dat toestel is gecontroleerd en een algehele test is gedaan. DUS NIET!!!!

Mijn toestel accepteert weer geen Telfort simkaart. Ik heb geen Samsung S6 telefoon die het zou moeten doen. Ik kan niet bellen of sms-en met mijn toestel. Ik steek mijn Telfort kaart in een andere telefoon dan doet deze het wel. En alle andere simkaart zoals Vodafone, t-mobile en Ortel doen het wel in mijn Samsung S6. Ik heb zelf ook alle testen gedaan zoals Software update, 4 andere Telfort simkaarten, maar helaas met een Telfort kaart doe deze het niet, zelf ben ik naar de Samsung service gegaan en deze begreep er ook niets van!

Ik hoop dat Typhone met een goede voorstel komt anders stap ik naar de consumentenbond of maak ik hier een juridische zaak van. Sorry maar zo ga je niet met klanten om!

Ik kan moeilijk zaken doen met mijn klanten door de telefoon, dus kom met een voorstel!!!!! Ik verlies klanten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik betaal geen abonnement kosten aan Telfort tot dat mijn telefoon het doet!!

Ik ben dus boos
Ik heb ook problemen met combinatie S6 en Telfort. Bij mij pakt hij hij de de simkaart wel, maar ben ik voor de andere partij niet te verstaan. Ik weet niet wat dat is. Dezelfde simkaart draait vlekkeloos op een HTC. En een T-mobile sim op de S6....