beantwoord

Samsung s5 zwart scherm

• 22 september 2016
  • 4 reacties
  • 2894 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb mijn Samsung galaxy S5 nu 20 dagen, en gisteravond was er nog niks aan de hand en vanochtend was het scherm zwart, groen lichtje links boven en het toestel is warm.
Hij gaat niet uit of aan, heb de reset knoppen geprobeerd maaar helpt niet.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Stephen 23 september 2016, 16:22

Beste sammyjo0, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu al problemen ervaart met je telefoon. Het beste wat je kunt doen is deze opsturen om te repareren. Zie onderstaande link voor meer informatie. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reparatie eigen telefoon
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1
Ik heb mijn Samsung galaxy S5 nu 20 dagen, en gisteravond was er nog niks aan de hand en vanochtend was het scherm zwart, groen lichtje links boven en het toestel is warm.
Hij gaat niet uit of aan, heb de reset knoppen geprobeerd maaar helpt niet.

Wat nu?
Ik heb precies hetzelfde...eerst doet het een half jaar helemaal goed en ineens...blijft het beeldscherm zwart, terwijl de lampjes bij de "Home"en "Back" knoppen gewoon branden en het groene lampje van "opgeladen"ook gewoon knippert !!? en nu, na 1 januari 2017 kun je je toestel ineens niet meer zomaar ter reparatie aanbieden bij Telfort zonder eigen bijdragen enz....Balen !
Reputatie 8
Badge +17
Als het onder garantie valt (tot 2 jaar na aankoop) dan kan je de telefoon "gewoon" laten repareren...
Reputatie 8
Badge +17
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm
Reputatie 8
Badge +16
Beste sammyjo0, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu al problemen ervaart met je telefoon. Het beste wat je kunt doen is deze opsturen om te repareren. Zie onderstaande link voor meer informatie. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reparatie eigen telefoon