beantwoord

Samsung S5 mini blijft zichzelf herstarten

• 13 februari 2017
  • 4 reacties
  • 1247 keer bekeken

Ik was op mijn Samsung S5mini 35 videofilmpjes van map 'Camera' naar de map Video's aan het verplaatsen. Daarop volgde een bericht 'uw geheugen is vol, wis dingen' en daarna zag ik mijn bestanden (zoals je ziet in instellingen) en wilde ik op het 'terug tiptoets' ding drukken en de telefoon viel uit. Nu blijft deze zich eindeloos zelf herstarten > opstarten en uitvallen; over and over again... En de batterij er al aantal keren uitgehaald in de hoop dat dit zou werken. De telefoon blijft zichzelf herstarten. Wie heeft advies?
icon

Beste antwoord door Cadootje 13 februari 2017, 18:04

Heb je er een SD kaart (geheugenkaart) erin zitten? Haal die dan eens uit het toestel.
Heb net de SD-kaart eruit gehaald om alles over te zetten naar PC. Ga m nu terugplaatsen in het toestel....

Blijft in de loop zitten ggrrrr. Nu zonder SD kaart proberen op te starten... en ook dan blijft ie in de loop zichzelf herstarten
Oh ja, en koffiemok > dank voor je reactie en suggestie! stresssss als de telefoon t niet meer doet!

Nou de reboot maar gedaan, alles van SD-kaart op de PC gezet en gelukkig zo wijs geweest mijn samsung te linken aan mijn gmail... herstelwerk is nu aan de gang. Hopelijk blijkt t te werken, ik kan in ieder geval weer bellen en gebeld worden.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Heb je er een SD kaart (geheugenkaart) erin zitten? Haal die dan eens uit het toestel.
Heb net de SD-kaart eruit gehaald om alles over te zetten naar PC. Ga m nu terugplaatsen in het toestel....

Blijft in de loop zitten ggrrrr. Nu zonder SD kaart proberen op te starten... en ook dan blijft ie in de loop zichzelf herstarten
Oh ja, en koffiemok > dank voor je reactie en suggestie! stresssss als de telefoon t niet meer doet!

Nou de reboot maar gedaan, alles van SD-kaart op de PC gezet en gelukkig zo wijs geweest mijn samsung te linken aan mijn gmail... herstelwerk is nu aan de gang. Hopelijk blijkt t te werken, ik kan in ieder geval weer bellen en gebeld worden.

Reageer