beantwoord

Samsung S5

• 8 mei 2014
  • 8 reacties
  • 1490 keer bekeken

Goedemorgen,

Hebben jullie in jullie winkels al de Samsung galaxy S5 al op voorraad?
Of zijn deze nog niet verkrijgbaar bij jullie?

Mvg

Mick van Es
icon

Beste antwoord door Denise 8 mei 2014, 11:34

@mickvanes,

Welkom op het forum! Op dit moment nog niet. Naar verwachting is de Samsung Galaxy S5 vanaf half mei beschikbaar.
Nog heel even geduld dus! :)

Denise
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@mickvanes,

Welkom op het forum! Op dit moment nog niet. Naar verwachting is de Samsung Galaxy S5 vanaf half mei beschikbaar.
Nog heel even geduld dus! :)

Denise
Wanneer krijgen jullie eindelijk de 4G verbinding voor de Samsung S5? ik heb mijn telefoon nu al een maand, maar kan nog steeds geen 4G abonnement aanschaffen!?
Reputatie 8
Badge +15
Wanneer krijgen jullie eindelijk de 4G verbinding voor de Samsung S5? ik heb mijn telefoon nu al een maand, maar kan nog steeds geen 4G abonnement aanschaffen!?

Welkom op het forum.

Heb je de U Sim? Zonder deze simkaart zal 4G niet werken. De simkaart kan je bestellen via Mijn Telfort > Toestel en simkaart. Hou rekening met een verwerkingstijd van max 5 werkdagen. Je kan de simkaart ook via een Telfort winkel halen. Dan krijg je deze gelijk mee. Neem wel geldige ID en pinpas mee en als het contract niet op jouw naam staat dan moet de contractant ook mee. De simkaart is overigens gratis.
Ja die heb ik inderdaad al
Badge +2
4G werkt al lang op de S5. Je moet even je toestel uit en aan zetten en de laatste update binnen halen (en daarna nog een keer je toestel uit en aan zetten).
Reputatie 1
Goedemorgen,

Hebben jullie in jullie winkels al de Samsung galaxy S5 al op voorraad?
Of zijn deze nog niet verkrijgbaar bij jullie?

Mvg

Mick van Es
Reputatie 1
Beste mensen van Telfort,

In 1 van jullie winkels werd aangegeven dat de S5 miv 12-05-2014 leverbaar zou zijn. Op het forum wordt halverwege mei aangegeven. Het lijkt mij dat nu bij jullie bekend moet zijn wat de exacte datum van introductie/ leverdatum van de S5 is. Kunnen jullie dat aangeven, zodat ik niet elke dag de Telfort site hoef te bezoeken.

Alvast bedankt voor jullie reaktie,

Met vr. groet.

Cees R.
Reputatie 1
vraag dubbel geplaatst.

Reageer