beantwoord

Samsung s4 start meerdere malen per dag opnieuw op

• 14 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 780 keer bekeken

Ik heb mijn samsung s4 sinds februari 2015 maar vanaf het begin al problemen dat hij spontaan uit valt en opnieuw opstart. Soms dagen/weken niet en dan ineens weer 5 a 6 keer per dag. Ook wanneer hij gewoon op tafel ligt.

Wat kan het probleem zijn en hoe is dit te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 14 oktober 2015, 22:16

Als je een SD card in het toestel gebruikt haal die er dan eens uit. Controleer dan eens wat het toestel doet. Herstart het toestel dan niet meer dan ligt het aan de SD card. Deze dan via de computer/laptop de bestanden overzetten en formateren.

Gebruik je geen SD card of is het daarna nog?
1) Backup maken van de foto's, contacten etc.
2) Controleer of er een update (alleen via wifi!) is voor het toestel.
3) Geen update of na een update nog problemen dan het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen.
4) Nog geen backup terugzetten. Kijk eerst enkele dagen wat het toestel doet. Is het opgelost dan kan je een backup terug zetten.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Als je een SD card in het toestel gebruikt haal die er dan eens uit. Controleer dan eens wat het toestel doet. Herstart het toestel dan niet meer dan ligt het aan de SD card. Deze dan via de computer/laptop de bestanden overzetten en formateren.

Gebruik je geen SD card of is het daarna nog?
1) Backup maken van de foto's, contacten etc.
2) Controleer of er een update (alleen via wifi!) is voor het toestel.
3) Geen update of na een update nog problemen dan het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen.
4) Nog geen backup terugzetten. Kijk eerst enkele dagen wat het toestel doet. Is het opgelost dan kan je een backup terug zetten.
Bedankt voor de reactie ik ga deze dingen eens proberen
Reputatie 8
Badge +9
Graag gedaan!

Laat weten of het geholpen heeft. 🙂

Reageer