beantwoord

Samsung s4 mini spontaan opstarten

• 20 juli 2015
  • 7 reacties
  • 974 keer bekeken

Sinds een week start mijn s4 mini spontaan opnieuw op. Midden in de nacht, overdag, korte tussenpozen, lange tijd ertussen, heel onregelmatig.
Op andere fora al gezien dat het met de batterij te maken kon hebben maar die is niet dik , bol en heeft geen bubbels. Oplaadtijd ook normaal. Altijd keurig de samsung updates uitgevoerd. Het toestel heb ik nu een maand of 13. Te kort om kapot te gaan vind ik.
wie weet raad
icon

Beste antwoord door Enterprise 20 juli 2015, 11:43

Een backup maken en dan je phone terugzetten naar fabrieksinstellingen..?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Een backup maken en dan je phone terugzetten naar fabrieksinstellingen..?
Een backup maken en dan je phone terugzetten naar fabrieksinstellingen..? dat wil proberen thuis. Ik ben nu op vakantie en kan niet op laptop backuppen.
Reputatie 8
Badge +19
dat wil proberen thuis. Ik ben nu op vakantie en kan niet op laptop backuppen.

Je hoeft geen backup op je laptop te maken, dat gebeurd 'In the cloud' op de servers van Google.
Deze backup kan je terugzetten met je phone.
Ik moet nu eerst weg. Vanavond ga ik het proberen. Alvast bedankt.
Intussen een back up gemaakt. Fabrieksinstellingen teruggezet. Back up weer opgehaald. Lang niet alles staat weer zo als voorheen en al met al toch heel wat werk maar..... AL 28 UUR GEEN SPONTANE OPSTART MEER!!
Bedankt enterprise.
Reputatie 8
Badge +19
Intussen een back up gemaakt. Fabrieksinstellingen teruggezet. Back up weer opgehaald. Lang niet alles staat weer zo als voorheen en al met al toch heel wat werk maar..... AL 28 UUR GEEN SPONTANE OPSTART MEER!!
Bedankt enterprise.

Graag gedaan... 😉
Reputatie 4
Badge +1
@ 0641******,

Welkom op het forum.

Goed om te lezen dat het nu al 28 uur goed gaat! Fijn dat Enterprise je heeft kunnen helpen. Ik wil je adviseren om niet jouw 06-nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Op deze manier kan iedereen jouw nummer zien. Als je mij een privéberichtje stuurt met een andere gebruikersnaam, kan ik dit voor je aanpassen. Hiermee kan ik voorkomen dat iemand anders misbruik kan maken van jouw gegevens.

Christy

Reageer