beantwoord

samsung s4 laadt niet op en wordt niet herkend door pc

• 30 juli 2015
  • 3 reacties
  • 731 keer bekeken

Hallo,
Ik heb mijn samsung s4 nu 2 jaar en een maand geleden heb ik een nieuwe batterij besteld omdat mijn telefoon sneller leeg ging en het langer duurde voordat hij opgeladen was. Ook heb ik een nieuwe adapter besteld omdat het pinnetje van de oude kabel kapot was.
Dit heeft even goed gewerkt, maar sinds een week laadt de telefoon niet goed meer op, sinds gisteren laadt hij helemaal niet meer op!
Ook herkent de pc mijn telefoon niet meer.
Wat is nu het probleem, hoe los ik het op en wanneer hij ter reparatie moet, hoeveel gaat dit kosten?
Groet, Ilona
icon

Beste antwoord door Koffiemok 31 juli 2015, 12:45

Als het leasecontract nog loopt dan is het geen probleem!
Dan kan je nog steeds gebruik maken van hun reparatieservice.

Is er ondertussen een verlenging ingegaan. Sim only of met toestel dan kan het helaas niet meer.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
heb je ook al andere opladers/kabels geprobeerd?
Hier kan het ook aan liggen en dan is het zo opgelost.

Als het een leasetoestel is waarvan het leasecontract nog loopt bel dan de klantenservice.
Is het geen leasetoestel en is het toestel al 2 jaar in gebruik dan is de garantie vervallen. Je hebt namelijk 2 jaar garantie op een toestel.
Wat precies de kosten zijn is lastig aan te geven. Als je toestel op het reparatiecentrum is dan kijken ze je toestel helemaal na. Alle defecten worden dan namelsijk gerepareerd.

Als er geen garantie meer op zit dan zou je ook naar een reparatie winkel kunnen gaan. Dat is wel goedkoper dan.
Ja, ik heb al een andere kabel en een hele nieuwe oplader geprobeerd.
Ik heb een leasetoestel, maar het contract is ouder dan 2 jaar.
Reputatie 8
Badge +9
Als het leasecontract nog loopt dan is het geen probleem!
Dan kan je nog steeds gebruik maken van hun reparatieservice.

Is er ondertussen een verlenging ingegaan. Sim only of met toestel dan kan het helaas niet meer.

Reageer