beantwoord

Samsung S4 laadt niet meer op

• 23 januari 2014
  • 2 reacties
  • 5954 keer bekeken

Hallo,
Mijn Galaxy s4 laadt niet meer op. Nu kan ik hem via een winkel wel laten repareren (zoals vermeld op het forum).
Maar dan ben ik al mijn gegevens kwijt.
Niemand in mijn omgeving heeft ook een galaxy S4, dus ik heb geen batterij die ik even kan lenen.

Aangezien er meer dan 1000 foto's opstaan van mijn kinderen wil ik dit absoluut niet kwijt.
Heeft iemand suggesties???
icon

Beste antwoord door Laila 24 januari 2014, 12:17

Welkom op het forum bouwman! Balen dat jouw telefoon niet meer oplaadt. Heb je al geprobeerd om jouw telefoon zonder batterij aan te sluiten op de computer? Als dat lukt, kun je een back-up maken via de computer. Heb je een geheugenkaart in jouw telefoon? Wellicht dat jouw foto's daarop zijn opgeslagen. Laat je mij weten wat de uitkomst is? Succes!

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Welkom op het forum bouwman! Balen dat jouw telefoon niet meer oplaadt. Heb je al geprobeerd om jouw telefoon zonder batterij aan te sluiten op de computer? Als dat lukt, kun je een back-up maken via de computer. Heb je een geheugenkaart in jouw telefoon? Wellicht dat jouw foto's daarop zijn opgeslagen. Laat je mij weten wat de uitkomst is? Succes!

Laïla
Hoi Laila,
Helaas is dat geen optie.
Het usb mechanisme van de telefoon is stuk (daarmee laadt je hem ook op).
Ik kan dus alleen via bleutooth een back up maken, maar dan meot hij wel aan kunnen.
Morgen komt er iemand die ook een S4 heeft, dus die batterij mag ik even lenen.
Hopelijk is dat voldoende om hem te back uppen.

Reageer