beantwoord

samsung s4 home knop is lam

• 8 juni 2015
  • 1 reactie
  • 407 keer bekeken

ik denk dat die brede middelste knopje lam is want ik hoef er maar heel licht op te drukken en er komt al die appjes die open staan te voor schijn en het is gewon heer irri die knop zoals die was dat is het nu niet meer

wie kan me helpen

alvast bedankt femke
icon

Beste antwoord door Koffiemok 8 juni 2015, 21:05

Hoi Femke

Om alle actieve apps te zien dien je die button inderdaad ingedrukt te houden. 1 korte druk zou je gewoon naar het bureaublad moeten brengen.

Je zou het voor de zekerheid eens kunnen laten controleren via een Samsung service center.
Als ze aangeven dat je het toestel ter reparatie kan aanbieden dan lees je hier alle informatie. Is het nog een leasetoestel dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Femke

Om alle actieve apps te zien dien je die button inderdaad ingedrukt te houden. 1 korte druk zou je gewoon naar het bureaublad moeten brengen.

Je zou het voor de zekerheid eens kunnen laten controleren via een Samsung service center.
Als ze aangeven dat je het toestel ter reparatie kan aanbieden dan lees je hier alle informatie. Is het nog een leasetoestel dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Reageer