beantwoord

Samsung S3 uit mijn handen gestoten op Havenfestival!!

• 1 september 2013
  • 2 reacties
  • 1448 keer bekeken

Hoi,

Afgelopen zaterdag, 31 augustus, was ik op het Havenfestival te Ijmuiden. Ik stond in een menigte te kijken naar diverse boten die aan de kant lagen, terwijl ik een foto probeerde te nemen kreeg ik een zet in mijn rug en viel de mobiel. De batterij en de achterkant waren allebei uit mijn mobiel gevallen. Nadat ik alles had opgepakt was de vogel al gevlogen. Nadat ik alles in elkaar had gezet, bleek er een kleine barst in te zitten en toen ik hem aanzette, werd mijn beeldscherm paars en zwart. Het lichtje knipperde wel nog dus de mobiel zelf doet het, alleen mijn beeld is kapot. Misschien is er ook nog iets intern kapot. Maar wat valt hier nu aan te doen en kan ik hem kosteloos laten reparen bij Telfort? Hoe sta ik er voor?

Graag een reactie,
MVG Rene Kuijpers
icon

Beste antwoord door Denise 2 september 2013, 11:07

Welkom op het forum ReneKuijpers!

Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Je kunt het beste jouw toestel aanbieden ter reparatie. Dit kun je doen door contact te leggen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen jou vervolgens doorverbinden met Smartcare. Of deze kosten vergoed worden hangt af van hoe je verzekerd bent.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Balen zeg! Hoop dat je het bij je verzekering kan verhalen of je toestel aanvullend hebt gedekt. Uit jouw verhaal blijkt eens te meer dat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten...
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum ReneKuijpers!

Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Je kunt het beste jouw toestel aanbieden ter reparatie. Dit kun je doen door contact te leggen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen jou vervolgens doorverbinden met Smartcare. Of deze kosten vergoed worden hangt af van hoe je verzekerd bent.

Denise

Reageer