beantwoord

Samsung oordopjes

• 11 december 2014
  • 2 reacties
  • 621 keer bekeken

ik heb een s4 met oordopjes maar mijn oordopjes doen het niet meer ik weet niet hoe het kom ik ga altijd goed met mijn spullen om. ik weet niet hoe het zit met garantie verzekering maar ik zou graag nieuwe oordopjes willen bijna zowat mijn hele familie heeft telfort en ben er zelf ook overgestapt omdat ze me het hebben aangeraden.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 11 december 2014, 22:22

Ik lees het volgende op de pagina reparatie eigen toestel:
De garantie geldt voor telefoon, dongel, batterij, oplader en achterklepje. De garantie geldt niet voor overige producten en accessoires.

Op de pagina reparatie leasetoestel lees ik het volgende:
De Basisservice voor Toestellease geldt voor je toestel en voor onderdelen die noodzakelijk zijn om van je toestel gebruik te maken, zoals de batterij. De Basisservice voor Toestellease geldt niet voor overige onderdelen zoals headsets.

Daar maak ik op uit dat er geen garantie op zit.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ik lees het volgende op de pagina reparatie eigen toestel:
De garantie geldt voor telefoon, dongel, batterij, oplader en achterklepje. De garantie geldt niet voor overige producten en accessoires.

Op de pagina reparatie leasetoestel lees ik het volgende:
De Basisservice voor Toestellease geldt voor je toestel en voor onderdelen die noodzakelijk zijn om van je toestel gebruik te maken, zoals de batterij. De Basisservice voor Toestellease geldt niet voor overige onderdelen zoals headsets.

Daar maak ik op uit dat er geen garantie op zit.
Reputatie 8
Badge +16
Meestal vallen accessoires zoals oordopjes niet onder garantie... en vaak heb je voor een paar euro een nieuw setje.