Samsung J3 kan niet op mijn wifi

Heb een nieuwe telefoon gekocht!
Wilde mijn wifi invoeren maar , krijg steeds een melding over een IP adres ?
Het pakt wel een KPN wifi , maar niet die van mij.
Heb de router uit gezet en op nieuw opgestart helpt ook niet.
Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd zonder resultaat.
Heb op internet gekeken en alle mogelijke advies uit geprobeerd.
Ben er nu wel klaar mee!
Wie weet hoe dat kan en wat kan je er aan doen ??

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Heb je ook al eens geprobeerd het modem te resetten? Dat is niet hetzelfde als uit en weer aan.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Reputatie 8
Badge +11
Nog even verder gezocht en hier staat uitgebreid beschreven wat je kunt proberen:
https://thedroidguy.com/2018/01/fix-samsung-galaxy-j3-cant-connect-wi-fi-networks-troubleshooting-guide-1066112
Reputatie 8
Badge +16
Beste Ndemas, welkom op het forum! Is het nog gelukt aan de hand van de link die GJC heeft gedeeld? In afwachting van jouw reactie.
[quote=Stephen - Telfort]Beste Ndemas, welkom op het forum! Is het nog gelukt aan de hand van de link die GJC heeft gedeeld? In afwachting
Stephen - Telfort schreef:

Beste Ndemas, welkom op het forum! Is het nog gelukt aan de hand van de link die GJC heeft gedeeld? In afwachting van jouw reactie.

[quote=Stephen - Telfort]Beste Ndemas, welkom op het forum! Is het nog gelukt aan de hand van de link die GJC heeft gedeeld? In afwachting van jouw reactie.[/quote

Helaas heeft het niet gewerkt !
Volgens mij heb ik alles al geprobeert !
Wordt er echt niet goed van !
Wie weet hoe het verholpen kan worden ?
Bedankt alvast
Reputatie 8
Badge +16
Wat jammer dat het niet heeft geholpen. Graag onderstaand stappenplan uitvoeren.

1. Controleer of je telefoon de meest recente software heeft. Zo niet, graag even updaten.
2. Meldt je telefoon aan op een WiFi-hotspot anders dan het modem.
3. Meldt daarna je telefoon aan op het modem.

Als het goed is moet de telefoon nu wel verbinding maken met WiFi. Ik hoor graag van je.

Reageer