beantwoord

Samsung GT-E1270 prepaid geen verbinding met NL KPN

• 29 augustus 2019
  • 13 reacties
  • 229 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb in 2015 een Samsung GT-E1270 in de Telfort winkel gekocht. De laatste tijd heeft het toestel geen bereik. Als ik handmatig probeer verbinding te maken met NL KPN, staat deze vaak niet in het rijtje met Telecom aanbieders. Ook als NL KPN er wel bij staat, kan het toestel toch geen verbinding maken. Toestel uiten aanzetten werkt niet. Zelfs terugzetten naar fabrieks instellingen of accu en simkaart verwijderen en weer terug plaatsen helpt niet.
icon

Beste antwoord door GJC 29 augustus 2019, 13:43

Als je een simkaart van iemand anders in jouw toestel probeert werkt het dan wel? Dan is dus je toestel okee. Werkt je simkaart in een ander toestel wel? Dan zit het probleem in je toestel.

Zo nodig kun je een vervangende simkaart aanvragen.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Als je een simkaart van iemand anders in jouw toestel probeert werkt het dan wel? Dan is dus je toestel okee. Werkt je simkaart in een ander toestel wel? Dan zit het probleem in je toestel.

Zo nodig kun je een vervangende simkaart aanvragen.
En als aanvulling: alle Telfort prepaid zijn overgezet naar KPN.
Voor een vervangend prepaid kaartje zal je naar het KPN forum of een KPN winkel moeten.

KPN forum

Eerder topic
Reputatie 1
Dank voor het reageren. Het gekke is, soms heeft ie weer wel verbinding, zoals nu en dan staan er ook meteen 3 telecom aanbieders in het rijtje. En ik heb vol bereik, dus alle streepjes van het signaalsterkte symbooltje zijn zichtbaar.
Reputatie 1
Ik deed net m'n mobieltje uit en daarna weer aan. Ik krijg dan geen verbinding en er verschijnt een melding : "Skanować sieć ?" Weet iemand wat dat betekent ? Ik kan wel weer de 3 telecom aanbieders in Netwerk zien. Echter, wanneer ik NL KPN kies, dan krijg ik de melding : Registreren... Kiezen netwerk mislukt.
Punt blijft dat Telfort prepaid niet meer bestaat. Je kan je vraag echt beter op het KPN forum stellen. Of naar een KPN winkel gaan.

Eigenlijk ben je hier net zo aan het verkeerde adres als een T-Mobile of een Vodafone klant.

Vertaal
"Skanować sieć ?" Het toestel staat op Pools als taal ingesteld? Dit betekent volgens Google Translate iets als scan het netwerk.

Al kunnen we met veel helpen je zal nu inderdaad bij KPN zelf terecht moeten aangezien je nu KPN klant bent voor het stukje prepaid.

Eigenlijk ben je hier net zo aan het verkeerde adres als een T-Mobile of een Vodafone klant.

Vertaal

Nou, ik weet mijn plek weer.🤪🤪

Vertaal
Nou, ik weet mijn plek weer.🤪🤪

😃😃😃
Reputatie 1
Allen bedankt voor het reageren. Ik zal mijn vraag plaatsen op het KPN forum.
Allen bedankt voor het reageren. Ik zal mijn vraag plaatsen op het KPN forum.
Voor de goede orde het is niet dat we niet willen helpen de moderatoren op het KPN forum kunnen via hun systeem gerichter helpen indien noodzakelijk.

Net zo goed dat we voor specifieke Telfort vragen op het KPN forum verkeerd zijn.
(Nu weet ik toevallig dat beide helpdesks in hetzelfde pand zitten en waarschijnlijk zelfs in 1 ruimte )

Voor weglopers zijn we helemaal genadeloos @Doornekamp33 😜😜
Reputatie 1
Ik ben naar KPN winkel gegaan. Nieuw simkaartje was de oplossing. Allen hartelijk dank voor het meedenken.
Mooi, en leuk dat je het hier even meldt! 👍
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @andurree, fijn om te lezen dat het via de winkel is opgelost! Wat er verder in het topic is gezegd kan ik alleen maar bevestigen, alle Telfort prepaid aansluitingen zijn overgezet naar KPN, waardoor het voor ons nu niet meer inzichtelijk is.

Reageer