beantwoord

Samsung Galaxy SII Plus glas stuk, geen verzekering

  • 12 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 1491 keer bekeken

Hallo ,
Ik heb een abbo bij telfort met toestel Samsung galaxy SII ik heb geen verzekering en ik heb hem laten vallen , glas is kapot.
Wat moet ik nu doen ?
Of kan ik na 2 Jaar toestel zo teruggeven ?
Help mij a.u.b

MVG
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 14 oktober 2013, 13:57

@elektroaf,

Wat vervelend dat jouw toestel stuk is.

Ik sluit mij aan bij pruygje. Je kunt het toestel laten repareren, de kosten komen wel voor eigen rekening. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kun je via onze telefonische klantenservice (0900-9596) contact leggen met Smartcare voor reparatie.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@elektroaf,

Wat vervelend dat jouw toestel stuk is.

Ik sluit mij aan bij pruygje. Je kunt het toestel laten repareren, de kosten komen wel voor eigen rekening. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kun je via onze telefonische klantenservice (0900-9596) contact leggen met Smartcare voor reparatie.

Succes!

Denise
Badge +1
je kunt het toestel laten repararen via SmartCare. Je draagt daar zelf de kosten voor (zullen zo rond de 200 euro liggen).

Je kunt er ook voor kiezen het toestel niet te laten repararen en na de lease termijn zo in te leveren, maar dan betaal je wel een boete aan telfort omdat het toestel defect is.

suc6!

Reageer