beantwoord

Samsung galaxy sII laadt slecht op of loopt leeg 's nachts

• 5 juni 2013
  • 5 reacties
  • 2671 keer bekeken

Ik heb sinds september 2012 een Samsung galaxy SII. Sinds een week loopt het opladen niet goed. Hij maakt slecht contact, happert tijdens het opladen. 's Nachts loopt mijn telefoon zelfs leeg aan de oplader, waardoor ik dus geen wekkerfunctie meer heb. Heel storend! Wat is hier aan te doen? Ik heb al meerdere oplaadsnoeren gebruikt hier in huis maar het maakt allemaal niet uit. Ik denk dat het aan het aansluitpunt ligt.....
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 5 juni 2013, 12:26

Welkom op het forum liekie78!

Erg vervelend dat jouw toestel niet meer oplaad. Zie je wel dat het toestel aan het laden is? Ik adviseer je sowieso om op een PC of laptop het programma Samsung Kies te downloaden. Vervolgens kun je nagaan of er een update beschikbaar is en kun je deze downloaden. Is dit niet het geval dan is het raadzaam om even langs een Telfort winkel te gaan. Mijn collega's kunnen dan nagaan of er een defect is en eventuele vervolgstappen ondernemen.

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum liekie78!

Erg vervelend dat jouw toestel niet meer oplaad. Zie je wel dat het toestel aan het laden is? Ik adviseer je sowieso om op een PC of laptop het programma Samsung Kies te downloaden. Vervolgens kun je nagaan of er een update beschikbaar is en kun je deze downloaden. Is dit niet het geval dan is het raadzaam om even langs een Telfort winkel te gaan. Mijn collega's kunnen dan nagaan of er een defect is en eventuele vervolgstappen ondernemen.

Denise
Ik heb het programma van Samsung geinstalleerd op mijn laptop maar ik heb al de laatste updates op mijn telefoon staan. Dus dat is het probleem niet. Ik ga dan wel naar de winkel terug ik neem aan dat er garantie op een toestel zit. Want dit is heel storend, hij laadt niet meer 100% op.
Reputatie 3
Badge +1
@liekie78,

Balen dat het niet aan de updates ligt. Zo te lezen valt het inderdaad onder de garantie maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen. Naar verwachting wordt jouw toestel opgestuurd ter reparatie en aan de hand daarvan wordt gekeken wat de oorzaak is.
Ik hoop dat het probleem snel wordt verholpen en je weer gebruik kunt maken van jouw toestel!

Succes!

Denise
De winkel had netjes een afspraak geregeld voor een monteur aan huis. Die zouden vanavond langs komen tussen 18:00 en 21:30......ik heb niemand gezien! Hele avond voor niks zitten wachten..........lekker geregeld weer!
Reputatie 3
Badge +1
@liekie78,

Mijn excuses dat de monteur niet is op komen dagen! Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zal ik voor je nakijken hoe dit in goede banen geleid kan worden.

Denise

Reageer