beantwoord

Samsung Galaxy S8+ zilver beperkt beschikbaar

• 9 juli 2018
  • 5 reacties
  • 199 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren heb ik mijn abonnement verlengd en hierbij de Samsung Galaxy S8+ Zilver besteld. Omdat deze als beperkt beschikbaar vermeld stond, heb ik vanochtend de klantenservice gebeld om na te vragen wat ik kan verwacht aan levertijd en hier konden ze me niet helpen. Ik zou wel de bestelling kunnen annuleren om dan een andere kleur te bestellen. Maar dit kan ook niet meer omdat alle drie de kleuren nu op beperkt beschikbaar staan.
Is er iemand die enige indicatie kan geven van wat ik aan levertijd kan verwachten?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 juli 2018, 13:01

Ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het toestel dan komt! Doordat wij de nieuwe levering op die dag krijgen verwacht ik niet dat dat lukt, want wij moeten ze dan nog naar jou versturen. Via de genoemde statuspagina is alle informatie daarover te volgen.
Het is lastig om de voorraad zo specifiek weer te geven, 's ochtends wordt de voorraad doorgegeven aan de website en kunnen de levertijden bijgewerkt worden. Als er op dat moment bijvoorbeeld nog 2 toestellen zijn is de voorraad beperkt, maar als je de derde bent die een bestelling plaatst vis je net achter het net. Als de voorraad gedurende de dag op raakt, wordt dat de volgende dag doorgegeven.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Playmofan, welkom op ons forum! Leuk dat je je abonnement hebt verlengd 🙂 Ik kan me voorstellen dat je het toestel dat je daarbij hebt uitgezocht dan snel wilt hebben en kunnen gebruiken. Op dit moment zie ik alleen van het zilveren model een verwachting wanneer we weer een nieuwe voorraad krijgen, deze wordt rond 17 juli verwacht. Of jouw bestelling daarmee ook geleverd kan worden is voor mij niet in te zien, maar je kunt de bestelling volgen via de statuspagina op onze site. Als er meer informatie bekend is over de levering van jouw toestel, zal je dit ook per mail ontvangen 🙂
Je kan kijken of je je verlenging en de bestelling van je telefoon kan annuleren.
En dan via bv belsimpel verlengen met toestel.
Scherpe prijzen en veel meer keus in toestellen.
Reputatie 1
Hallo Jasper,
Bedankt voor je snelle reactie. Jammer dat het bij bestellen niet echt duidelijk was, tijdelijk niet voorradig lijkt mij een betere aanduiding in dit geval. Toch is het ook weer niet zo belangrijk dan ik niet even kan wachten. Het zou wel leuk zijn als ik het precies op de 17 binnen zou krijgen, want dan ben ik jarig.

Hallo nelly jacoba,
Bedankt voor de tip. Vroeger heb ik ook wel eens via belsimpel besteld en had goede ervaringen met ze. Daarom heb ik het toch maar eens gecheckt, maar gek genoeg is wat ik wil juist duurder bij hen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het toestel dan komt! Doordat wij de nieuwe levering op die dag krijgen verwacht ik niet dat dat lukt, want wij moeten ze dan nog naar jou versturen. Via de genoemde statuspagina is alle informatie daarover te volgen.
Het is lastig om de voorraad zo specifiek weer te geven, 's ochtends wordt de voorraad doorgegeven aan de website en kunnen de levertijden bijgewerkt worden. Als er op dat moment bijvoorbeeld nog 2 toestellen zijn is de voorraad beperkt, maar als je de derde bent die een bestelling plaatst vis je net achter het net. Als de voorraad gedurende de dag op raakt, wordt dat de volgende dag doorgegeven.

..........

Hallo nelly jacoba,
Bedankt voor de tip. Vroeger heb ik ook wel eens via belsimpel besteld en had goede ervaringen met ze. Daarom heb ik het toch maar eens gecheckt, maar gek genoeg is wat ik wil juist duurder bij hen.

Mogelijk bij Belsimpel een nieuwe en bij Telfort refurbished?

Reageer