beantwoord

Samsung Galaxy S6 sluit apps en batterij loopt leeg

• 13 september 2017
  • 8 reacties
  • 3342 keer bekeken

Reputatie 1
Beste mensen,

Eind 2016/begin 2017 heb ik mijn abonnement verlengd met daarbij een samsung galaxy s6. Sinds een paar weken sluit de mobiel automatisch apps terwijl je erin bezig bent. Facebook, whatsapp, linkedin, mail maakt niks uit, apps worden continue gesloten. Start je opnieuw op, sluit ie weer af. Ik word er compleet gestoord van want ik kan er op zo'n moment niks meer mee. Het gebeurt soms een paar dagen niet en dan continue.

Ik vermoed zelf dat de verbinding met het netwerk ermee te maken heeft. Dat icoontje geeft sinds kort hooguit 1 klein streepje aan maar meestal niks. Maakt ook niet uit waar ik ben, binnen, buiten, stad, thuis, werk. Het netwerkicoontje geeft niks aan.

Op internet gezocht, dit zou het cachegeheugen kunnen zijn, maar dat was de oplossing niet. En inmiddels loopt de batterij leeg terwijl ik ernaar kijk en ik heb niks open staan aan apps.

Ik lees dat er bij dit toestel meer mensen zijn met precies dezelfde klachten. Sterker nog medio 2016 was dat al zo dus waarom dit toestel dan als fantastisch/beste keus aan mij is aanbevolen is mij een raadsel. Telfort had beter kunnen/moeten weten.

Aan de andere kant, nooit eerder klachten gehad over Telfort dus laat ik ervan uitgaan dat jullie dit ook oplossen 🙂.

Ik hoor graag van jullie.
Hartelijke groet!
icon

Beste antwoord door Enterprise 13 september 2017, 13:22

Heb je de phone al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen..?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Nee, nog niet, ik zal kijken of dat iets oplost. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd. Klinkt een beetje als de it afdeling van mijn werkgever of ik mijn laptop al een keer opnieuw opgestart heb.... Dat is ook nooit de oplossing. Maar vooruit niet geschoten....
Tja, als jij een betere oplossing weet... :8
Eén streepje verbinding veroorzaakt in ieder geval niet het spontaan sluiten van apps en het snel leeglopen van een accu...
Reputatie 8
Badge +10
Heb je de phone al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen..?
Reputatie 1
Nee, nog niet, ik zal kijken of dat iets oplost. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd. Klinkt een beetje als de it afdeling van mijn werkgever of ik mijn laptop al een keer opnieuw opgestart heb.... Dat is ook nooit de oplossing. Maar vooruit niet geschoten....
Reputatie 8
Badge +15
Apps sluiten niet zo maar als er geen netwerkverbinding is. Je zal vaker de melding moeten krijgen dat je offline bent.
Reputatie 2
update je apps eens sommige krijgen maandelijks vooral facebook en whats app
Hier hetzelfde probleem gehad. Aangeboden bij mijn provider, ingestuurd en een hele nieuwe binnenkant gekregen. Sindsdien geen probleem meer. Ik hoop dat je nog binnen je garantietermijn zit.
Reputatie 1
Donderdagavond mijn telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het leek daarmee opgelost, maar helaas het automatisch sluiten van apps begon vanochtend weer. Iemand nog tips?
Er zijn er inderdaad meer...
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s6-sluit-alle-apps-zelf-af-282555
Zit er nog garantie op?
Dan zou je m kunnen aanbieden voor reparatie.

Reageer