beantwoord

Samsung Galaxy S6 loopt vast

• 31 december 2018
  • 4 reacties
  • 215 keer bekeken

Reputatie 1
Help! 50 minuten geleden liep mijn samsung galaxy s6 vast. Wat ik ook probeer hij doet helemaal niets meer. Blijft opgelicht met een open venster.

*Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Brickels 3 januari 2019, 10:39

Hij heeft zeker een uur helemaal niets meer gedaan. Nergens op gereageerd. Had van alles geprobeerd, zelfs de simkaart eruit gehaald en opnieuw erin gedaan. Nadat ik het probleem hier had gepost weer mijn mobiel gepakt, 3 knoppen tegelijk in gedrukt (home knop, aan/uit knop en bovenste van het geluid) en toen ging hij opeens opnieuw opstarten. Echt geen idee of dat nou geholpen heeft of dat de telefoon zelf bedacht dat hij het weer ging doen. Maar best fijn op oudejaarsavond 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Hoeft al niet meer. Heb t toch op kunnen lossen
Reputatie 6
Badge +8
Dag @Brickels. Heel lastig als je toestel plotseling vastloopt. Super dat je dit zelf hebt kunnen oplossen. Wil je delen wat de oplossing is geweest? Daar help je andere bezoekers van het Forum met een vastgelopen Samsung wellicht ook mee 🙂.
Reputatie 1
Hij heeft zeker een uur helemaal niets meer gedaan. Nergens op gereageerd. Had van alles geprobeerd, zelfs de simkaart eruit gehaald en opnieuw erin gedaan. Nadat ik het probleem hier had gepost weer mijn mobiel gepakt, 3 knoppen tegelijk in gedrukt (home knop, aan/uit knop en bovenste van het geluid) en toen ging hij opeens opnieuw opstarten. Echt geen idee of dat nou geholpen heeft of dat de telefoon zelf bedacht dat hij het weer ging doen. Maar best fijn op oudejaarsavond 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Dag Brickels. Bedankt voor je reactie! Ik kan me wel voorstellen dat een werkend toestel op oudejaarsavond wel zo fijn is. 😉 Ik lees dat je het probleem met een harde reset van het toestel hebt opgelost. 👍🏼

Reageer