beantwoord

Samsung galaxy S5 mini

• 28 juli 2014
  • 10 reacties
  • 793 keer bekeken

Goedemorgen
Vraagje, hebben jullie de Samsung galaxy S5 mini al in jullie assortiment?
Zoja, wat gaat deze kosten, Los en als abbo ?
Nu heb ik een sim only abbo, maar als het goed is kan ik dit evt dan tussentijds omzetten naar een abbo met telefoon, en dan begint op dat moment de looptijd van 2 jaar weer te lopen toch?

Kunt U mij dan een schets geven wat een gemiddeld abbo met Samsung galaxy s5 mini kost, met 100 belmin, 100 sms en 500 MB of zo

dank je wel
Gr Esther
icon

Beste antwoord door Daphne 28 juli 2014, 11:27

@Esther1973,

Dit toestel wordt niet aangeboden. Houd http://shop.telfort.nl/ in de gaten voor meer informatie.

Daphne
Bekijk reactie

10 reacties

Badge +2
@Esther1973,

Dit toestel wordt niet aangeboden. Houd http://shop.telfort.nl/ in de gaten voor meer informatie.

Daphne
Badge +2
Telfort Winkels hebben dit toestel inmiddels voorradig... 🙂
Reputatie 1
Ik was vorige week bij de winkel in Arnhem om te vragen of ze de s5 mini hadden en daar werd verteld dat deze niet in het assortiment zat maar wel de gewone s5. Nu wil ik graag de s5 mini. Maar als ik het goed begrijp moet die wel gewoon te krijgen zijn?
Badge +2
Als ze hem in Waalwijk hebben liggen, moeten ze hem in Arnhem ook gewoon hebben...
Reputatie 1
thanks voor het antwoord. Nog een vraagje: klopt het dat dit toestel alleen voor bestaande klanten beschikbaar is? Of is dit de "grote" S5? In de winkel vroegen ze namelijk of ik al klant was en dat deze alleen aan bestaande klanten aangeboden word.
Badge +2
Op dat soort vragen kan je beter het antwoord af wachten van een van de Telfort medewerkers op het forum, die je hier kan herkennen aan de naam Telfort in hun naam.

Persoonlijk zou ik me dat niet zo goed voor kunnen stellen, elke kopende klant zou welkom moeten zijn, toch?
Reputatie 3
@marieke_r,

Welkom op het forum. :)

We hebben de Samsung Galaxy S5 Mini inderdaad alleen beschikbaar in de verlengshop en niet voor nieuwe klanten. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Ingrid
Reputatie 1
Goedemiddag,

ik heb sinds de 18e de s5 mini in bezit. Na de eerste keer de batterij helemaal leeg te laten lopen en gewoon op heb kunnen laden heb ik bij de 2e keer opladen eerst de telefoon opnieuw moeten opstarten voordat ie ging laden.
Daarop ben ik naar de winkel terug gegaan en kreeg ik een nieuwe batterij. Nou heb ik van de week weer opgeladen via de reisstekker (stopcontact manier) en deed ie het perfect. Vandaag dacht ik laat ik eens kijken of ie het nu via de usb manier het ook goed doet. De reden dat ik het nu doe is dat ik nog 1 week heb om zonder poespas om te ruilen en ik zaterdag op vakantie ben voor een week, dus alleen vandaag en zaterdagmorgen heb om te ruilen. Helaas laad hij niet op en heb ik hem weer opnieuw moeten opstarten alvorens hij oplaad.

Wat is dus wijsheid? Terug gaan met de telefoon en een nieuwe vragen of het zo laten? Ik weet ook niet of dit een tik is van de s5 mini.
Badge +2
Toestel volledig om laten ruilen. Raar dat ze je vorige keer een nieuwe accu hebben gegeven. Als er in de eerste 14 dagen een defect is, dienen ze het volledige toestel om te ruilen. Alle data ben je dan kwijt, dus maak eerst zelf een back-up. Verder dien je alle originele accessoires, de originele verpakking, boekjes etc (kortom volledig als nieuw) ook mee te brengen, en de bon. Winkel dient hem dan volledig om te ruilen.
Reputatie 1
Gisteren terug gegaan naar de winkel. Heb een nieuwe gekregen. Hopelijk doet deze het wel. De eerste keer opladen is zonder problemen gegaan. Ik was niet de enige die problemen had met de S5 mini. Kwam nog een klant binnen en dus werd het een S5 mini retourkwartier.
Medewerker heeft ook meteen een aantekening gemaakt van dit gebeuren voor het geval dat er een productieprobleem blijkt te zijn. Hoop het niet! Maar goed het blijft een nieuw toestel.

Reageer