beantwoord

Samsung Galaxy s5

• 17 november 2017
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Wanneer ik probeer te bellen met mijn toestel gaat niet over en word oproep geannuleerd? Ook kan ik niet gebeld meer worden. Ik heb al een reset gedaan. Alles werkt verder prima. Jan wel via app gebrld worden en bellen....
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 18 november 2017, 10:31

Hallo 3xi, welkom op het forum! Wat lastig dat je bellen niet gaat zoals zou moeten. Ik ben het helemaal met Koffiemok eens. Je simkaart proberen in een ander toestel en vice versa maakt snel duidelijk of het aan je toestel ligt of aan de simkaart. In het laatste geval kun je kosteloos een nieuwe simkaart krijgen. Laat je het weten?
Bekijk reactie

7 reacties

Wanneer ik probeer te bellen met mijn toestel gaat het niet over en word oproep geannuleerd? Ook kan ik niet gebeld meer worden. Ik heb al een reset gedaan. Alles werkt verder prima. Kan wel via app gebeld worden en bellen.... wie kan mij helpen??
Reputatie 8
Badge +15
@3xi
Kan wel via app gebeld worden en bellen....
Dat is dan wel via een wifi verbinding? Heb je wel netwerk?

Je hebt al gereset. Heb je de simkaart al getest in een ander toestel? Als je dat niet hebt gedaan zou je dat willen doen? Zo kun je erachter komen of het aan het toestel of simkaart ligt.
In een ander toestel geen problemen? Dan ligt het aan je toestel. Als je met de reset een reset naar fabrieksinstellingen hebt gedaan dan zal je het toestel ter reparatie aan moeten bieden.
Met een ander toestel ook dezelfde problemen? Dan is je simkaart niet goed. Via Minn Telfort > Instellingen > Simkaart kun je een nieuwe bestellen.
De ene x doet ie het wel andere x niet. Waarschijnlijk ligt het aan simkaart inderdasd. Want dat is toch vreemd? Ik zal een nieuwe simkaart aanvragen. Thnx voor de tip!
Reputatie 8
Badge +15
@3xiHet kan zijn dat inderdaad de simkaart slecht contact maakt. En dan kan dit voorkomen. Zekerheid krijg je door te testen in een ander toestel.
Laat even wat de bevindingen zijn met een nieuwe simkaart dan weten de moderators ook gelijk of het is opgelost. 🙂
Okido!
Reputatie 6
Badge +7
Hallo 3xi, welkom op het forum! Wat lastig dat je bellen niet gaat zoals zou moeten. Ik ben het helemaal met Koffiemok eens. Je simkaart proberen in een ander toestel en vice versa maakt snel duidelijk of het aan je toestel ligt of aan de simkaart. In het laatste geval kun je kosteloos een nieuwe simkaart krijgen. Laat je het weten?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi 3xi, is het gelukt met testen? Ik hoor het graag!

Reageer