Samsung galaxy s4 mini start niet meer op

• 28 februari 2016
  • 7 reacties
  • 6968 keer bekeken

Hallo,

Vanochtend wilde ik op mijn telefoon kijken, maar ik kreeg helemaal geen beeld. Ik heb lang geprobeerd om op de aan/uit knop te drukken maar er gebeurde niks. Mijn telefoon was de avond van tevoren wel al helemaal opgeladen, ik heb hem net ook een tijd op de oplader gelegd maar er gebeurde nog steeds niks. Ook heb ik geprobeerd de batterij eruit te halen maar nog steeds geen resultaat. Wat kan ik doen???

Met vriendelijke groet,
Rianne Levering

7 reacties

Reputatie 3
Dat heb ik een paar keer gehad met verschillende S4 mini's hier in huis. Inderdaad even aan de lader en na een uurtje nog eens opstarten, duurt soms inderdaad lang. Ik heb inderdaad ook op het punt gestaan om Samsung te bellen. Probeer het nog een paar keer met lader, Succes....
Dat heb ik een paar keer gehad met verschillende S4 mini's hier in huis. Inderdaad even aan de lader en na een uurtje nog eens opstarten, duurt soms inderdaad lang. Ik heb inderdaad ook op het punt gestaan om Samsung te bellen. Probeer het nog een paar keer met lader, Succes....

Dat kan ik nog wel eens proberen ja, maar daarna werkten ze dus wel weer bij jou?
Reputatie 8
Badge +17
Als je de phone aan een pc hangt werkt het dan ook niet
Reputatie 3

Dat kan ik nog wel eens proberen ja, maar daarna werkten ze dus wel weer bij jou?

Ja iedere keer weer! Uiteraard geen garantie voor jouw situatie, maar probeer het.
[quote=Aragorn]Dat heb ik een paar keer gehad met verschillende S4 mini's hier in huis. Inderdaad even aan de lader en na een uurtje nog eens opstarten, duurt soms inderdaad lang. Ik heb inderdaad ook op het punt gestaan om Samsung te bellen. Probeer het nog een paar keer met lader, Succes....

Ja iedere keer weer! Uiteraard geen garantie voor jouw situatie, maar probeer het.[/quote

Bij mij is het niet gelukt, jammergenoeg. Toch bedankt!
Als je de phone aan een pc hangt werkt het dan ook niet

Nee, dat werkt ook niet. Mijn laptop maakt dan wel een geluid dat er iets aangesloten is, maar ik kan dan niet in de bestanden van mijn telefoon kijken en mijn telefoon licht dan ook niet op.
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht is de batterij toch defect, heb je nog garantie en/of zit de phone in een contract bij Telfort

Reageer