beantwoord

Samsung Galaxy S3 mini blijft verbinden, maar verbind niet

• 31 juli 2014
  • 1 reactie
  • 1339 keer bekeken

Mijn Samsung Galaxy S3 Mini blijft eindeloos opnieuw verbinden via wifi. Ik zie telkens (bij Instellingen > Wi-Fi) bovenin "Verbinden..." staan en bij de verbinding "Verifiëren..." en na een tijdje "Opgeslagen, Beveiligd", en dan begint dit weer opnieuw. Ondertussen heb ik geen internetverbinding.

Ik heb al een harde reset gedaan. Andere mobiele apparaten op hetzelfde netwerk geven geen problemen.
Telefoon is onlangs bij contractverlenging aangeschaft.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 31 juli 2014, 20:06

Hoi Markk86 en welkom op het forum. :)

Probeer eens "netwerk vergeten" en zet daarna je toestel eens helemaal uit en aan. Probeer dan weer eens te verbinden.
Instellingen > Wi-Fi > Tik op het betreffende Wi-Fi netwerk. Je krijgt dan een popup venster en kies daar 'vergeten'.
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het helpt hoor aangezien je al een hard reset hebt gedaan.

Als het niet werkt kan je controleren of je wel op een ander Wi-Fi netwerk kan aanmelden?
Als dit ook niet lukt dan ben ik bang dat het toestel naar de reparatie moet.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Markk86 en welkom op het forum. :)

Probeer eens "netwerk vergeten" en zet daarna je toestel eens helemaal uit en aan. Probeer dan weer eens te verbinden.
Instellingen > Wi-Fi > Tik op het betreffende Wi-Fi netwerk. Je krijgt dan een popup venster en kies daar 'vergeten'.
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het helpt hoor aangezien je al een hard reset hebt gedaan.

Als het niet werkt kan je controleren of je wel op een ander Wi-Fi netwerk kan aanmelden?
Als dit ook niet lukt dan ben ik bang dat het toestel naar de reparatie moet.

Reageer