beantwoord

Samsung galaxy s3, Geen melding meer Whatsapp

• 1 maart 2013
  • 3 reacties
  • 9516 keer bekeken

Hallo,

Sinds 3 weken heb ik een samsung galaxy s3, ik heb perongeluk mijn whatsapp melding uitgezet.
Ik krijg dus niet meer boven in mijn scherm een rondje met het whatsapp teken erin.
Ook knippert mijn lampje niet meer als ik een bericht binnen krijg.
Wat doe ik hier aan?

Alvast bedankt.
Groet Sarah:o
icon

Beste antwoord door Giel 1 maart 2013, 13:06

In Whatsapp: Settings > Notifications

Daar kan je instellen dat je meldingen krijgt en of het lampje wel of niet moet gaan knipperen
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
In Whatsapp: Settings > Notifications

Daar kan je instellen dat je meldingen krijgt en of het lampje wel of niet moet gaan knipperen
Maar als ik dit in mijn instellingen verander krijg ik alsnog geen melding bovenaan mijn scherm.. 😞
Badge
Uit een ander topic:

"
Wat vervelend dat je geen meldingen ontvangt. Telfort beheert deze applicatie niet, ik kan je hier niet mee verder helpen. Ik heb wel een paar tips waar je misschien iets aan hebt. Werken deze niet dan kunnen andere forumgebruikers je wellicht nog helpen.

- Als batterijbesparing is ingeschakeld, worden geen meldingen geleverd. Schakel batterijbesparing uit als je meldingen wilt ontvangen.
- Zorg ervoor dat WhatsApp aan het startscherm is vastgemaakt. Zo kun je nog steeds de teller van het aantal ongelezen berichten zien.
- Zorg ervoor dat push is ingeschakeld in de instellingen van WhatsApp.

Mocht dit niet werken dan kun je ook een kijkje nemen op de FAQ pagina van Whatsapp > http://www.whatsapp.com/faq/
"

Reageer