beantwoord

Samsung Galaxy S3 gaat niet meer aan

• 11 juli 2014
  • 3 reacties
  • 6584 keer bekeken

Hallo!

Een weekje geleden begon mijn scherm opeens te flikkeren en daarna viel mijn telefoon uit. Sindsdien laadt hij niet of moeilijk (en langzaam) op. Vandaag deed de batterij opeens wel wat hij moest doen en ging hij de hele dag mee, maar nu is de batterij leeg en gaat mijn telefoon niet meer aan! Ik heb meerdere berichten over mijn telefoon gelezen waar hetzelfde bij gebeurt, zoals dit:

Mijn Samsung galaxy s3 is gisteren plotseling kapot gegaan. Bij het bekijken van Facebook ging mijn scherm flitsen en even later viel mijn telefoon uit. Nu krijg ik mijn telefoon niet meer aan.

Heeft iemand tips over hoe ik mijn telefoon weer aan kan krijgen?

PS; ik heb de knoppen combinatie geprobeerd, maar zelfs dan geeft de telefoon aan dat er een fout is.
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 11 juli 2014, 12:41

Dan zit er weinig anders op dan het toestel op te sturen/laten halen voor reparatie. Daarbij zal naar alle waarschijnlijkheid alle data die je niet op de sim/geheugenkaart hebt staan verloren gaan, maar er rest niks wat je zelf nog kan doen.

Als je een lease contract hebt kan je het toestel laten ophalen door contact te leggen met de klantenservice op 0900-9596. Bij niet-lease; biedt het toestel ter reparatie aan waar je hem gekocht hebt, met garantiebon.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi SanneW en welkom op het forum.

Vervelend om te lezen. :(
Met de knoppen combinatie bedoel je de volume + / Home button / Blokkeerknop?
Dat is inderdaad de combinatie om een hard reset uit te voeren. Welke optie probeer je dan in het menu die je te zien krijgt?

Herstellen via KIES zal geen optie zijn aangezien je het toestel niet meer aan krijgt.
Hoi!

Die combinatie inderdaad. Ik heb toen op de eerste mogelijkheid gedrukt, die de telefoon alleen weer aan zou moeten laten gaan zonder dat er iets werd verwijderd. Er stond toen Fout! en toen ging de telefoon weer uit. Sindsdien probeer ik de knoppencombinatie weer maar krijg ik dat schermpje niet te zien. Heel af en toe geeft de telefoon het batterijpercentage weer, en dat gaat hij ook weer uit.

Ik heb KIES geprobeerd maar het werkt inderdaad niet!
Badge +2
Dan zit er weinig anders op dan het toestel op te sturen/laten halen voor reparatie. Daarbij zal naar alle waarschijnlijkheid alle data die je niet op de sim/geheugenkaart hebt staan verloren gaan, maar er rest niks wat je zelf nog kan doen.

Als je een lease contract hebt kan je het toestel laten ophalen door contact te leggen met de klantenservice op 0900-9596. Bij niet-lease; biedt het toestel ter reparatie aan waar je hem gekocht hebt, met garantiebon.

Reageer