Samsung Galaxy S2 knoppen reageren niet?

• 9 februari 2014
  • 3 reacties
  • 1588 keer bekeken

Hallo,
Sinds gisteren reageren de knoppen (home- en aan en uit knop) niet op mijn S2.
Wanneer ik bezig ben op mijn mobiel opent zomaar 'Openstaande apps' (Dat hoort bij de reactie als je
te lang op de home knop drukt) en soms wanneer ik ook bezig ben, gaat hij opeens terug naar home (reactie als je 1 keer op de home knop drukt).
Verder wanneer ik mijn mobiel wil vergrendelen of afsluiten, werkt hij niet omdat dus de aan en uit knop niet reageert. 
Ik heb de batterij eruit gehaald en weer erin, toen reageerden ze wel maar na een tijdje weer niet.
Wat moet ik nu doen?

alvast bedankt

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hi arenaq
Heb je misschien de update naar Android 4.3 gedaan?
Ik weet niet of het voor de SII mogelijk is maar sinds ik deze update heb gedaan krijg ik ook steeds die "openstaande apps" waar ik apps kan afsluiten. Ik ga niet altijd direct terug naar home. De blokkeerbutton werkt wel gewoon bij mij.

Wat je zou kunnen proberen is het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Maak wel eerst een backup van je gegevens want anders ben je je foto's etc alles kwijt!
Hoi Koffiemok,
Ik heb de update nog niet gedaan, althans ik weet niet of het wel mogelijk is erop. 
Ik heb al een factory reset gedaan en het heeft nog niet geholpen!
Reputatie 8
Badge +15
Als het om een lease toestel gaat dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice en een reparatieverzoek indienen.

Reageer