beantwoord

Samsung Galaxy S Plus G9001 laadt niet meer op

• 14 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2413 keer bekeken

Een 8 maand geleden bij Telfort online aangeschaft Samsung Galaxy plus werkt niet meer (wil niet meer opladen) en de winkel weigerde mij te helpen omdat ik geen aankoopbewijs bij me had. De na thuiskomst gebelde klantenservice zei dat de winkel dat had kunnen opvragen, maar ook zij helpen me niet omdat "het systeem er uit ligt".
De winkel wilde ook niet even het kabeltje of de batterij testen. Ik moest maar terugkomen met het aankoopbewijs en dan stuurden zij de Samsung 3 weken op. Maar als ze daar vonden dat het mijn schuld was moest ik enorme kosten betalen.
Ondertussen heb ik dus een abonnement waar ik niet onderuit kan maar waar ik ook niet mee kan bellen.
Geen idee wat ik nu moet doen.... als iemand tips heeft graag!

De Telfort winkel in Heerlen is de meest onbeschofte die ik ooit ben tegengekomen. Nooit meer Telfort......en dat na ong. 20 jaar vaste klant zijn!
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 16 januari 2013, 11:02

@Irmaatje,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb inmiddels gereageerd via Facebook.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Irmaatje,

Welkom op het forum! Op het forum van Kassa heb ik gevraagd jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar te maken via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Hoi Denise, die gegevens heb ik daar getikt, bij Facebook getikt, doorgegeven aan de klantenservice en gemaild, dus die zouden bekend moeten zijn. Ik zou teruggebeld worden maar heb niks gehoord helaas. Irma
Reputatie 3
Badge +1
@Irmaatje,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb inmiddels gereageerd via Facebook.

Denise