samsung galaxy s advance valt steeds uit, na reparatie geen defect geconstateerd

• 12 december 2013
  • 5 reacties
  • 2257 keer bekeken

Ik heb de samsung galaxy s advance, deze is vorige week voor reparatie weg geweest. ik kreeg hem terug met de boodschap , reparaite niet nodig geen defect gevonden. Mijn telefoon heeft de neiging voortdurend uit te gaan. Zonder reden, maar met grote regelmaat vindt het plaats. Dus alles geprobeerd, geeset, nieuwe simkaart, fabrieksintellingen. Niets hielp, dus hij werd opgestuurd. Inmiddels weer terug, en u raad het al. Jahoor hij schakelt weer uit. Niet één maar meerdere keren. Moedeloos wordt ik er van. Heeft iemand misschien deze klachten ook gehad? en hoe zijn deze op te lossen?

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum bbelindaaa!

Erg vervelend dat er geen defect is geconstateerd en het probleem wel blijft aanhouden.
Heb je wel alle nodige updates uitgevoerd? Heb je hier dagelijks/wekelijks last van?
Graag help ik je verder. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise
Mijn IPhone 5s ook ter reparatie aangeboden. Deze valt meerdere keren per dag uit. Via contact met Apple support te weten gekomen dat dit probleem bekend is, en het moederbord het probleem veroorzaakt. Nu krijg ik de melding, " geen defect geconstateerd". Ik ben zeer benieuwd wanneer ik de telefoon weer terug heb. Apple erkent het probleem en weet de oorzaak.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Ruud, welkom op het forum en wat een lastige situatie! Heb je de laatste versie van iOS geïnstalleerd? Dat was bij mij de boosdoener en na een reset naar de fabrieksinstellingen doet 'ie het weer helemaal goed. Dat is sowieso een idee om te proberen 🙂. Waarom is je toestel eerst naar Apple toegegaan, maar daar niet gerepareerd? Is die via ons naar Apple toegegaan of zit de vork anders in de steel?
Goedenavond Cindy,
Nadat mijn toestel de mankementen begon te tonen, heb ik eerst via de Apple forum informatie ingewonnen. Hier werd mij geadviseerd om contact op te nemen met Apple support. Dit is telefonisch gegaan. Hiermee zijn alle stappen doorlopen, iOS update, resetten en fabrieksinstellingen. Ook bij deze stappen, terwijl ik Apple support aan de telefoon had, viel mijn toestel uit. Hierna werd mij geadviseerd om het toestel ter reparatie aan te bieden bij mijn provider, Telfort dus, i.v.m. 2e jaar garantie. 1e jaar via Apple, 2e jaar via provider. Ook werd mij verteld dat het probleem bekend is, zowel bij de 5, 5s en de 6s. Ook werd mij direct verteld dat het probleem in het moederbord zit. Mijn toestel is dus niet bij Apple geweest, maar alleen telefonisch support om het probleem vast te stellen.

Groet,
Ruud
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Ruud, bedankt voor je uitleg! Wil je mij een privébericht toesturen met je 06-nummer en het reparatienummer? Dan bel ik voor je voor opheldering.

Reageer