Samsung Galaxy S Advance al 10 maanden geen bereik

• 5 mei 2014
  • 3 reacties
  • 539 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik zou graag mijn abonnement opzeggen of in ieder geval mijn lease toestel in willen leveren.

Ik heb al 10 maanden geen goed bereik, 2 van de 3 gesprekken wordt afgebroken (bedrijven bel ik al nooit meer met mijn mobiel..) en ik ben vaak uren 'uit de lucht'. Op mijn specificaties is de zien dat de afgelopen tijd ik meer dan 80 keer iemand heb terug gebeld omdat de verbinding werd verbroken.. de keren dat zij dat deden of ik niet meer terug belde zitten hier niet bij.
Dit blijkt een bekend probleem te zijn bij dit waardeloze toestel.

Na de afgelopen maanden al zo'n 7x met de klantenservice te hebben gebeld en 3 schriftelijk klachten verder ben ik er nog niet.
Wel al een week iemand anders zijn mobiel geleend en mijn sim erin.
Daarna een week mijn sim in iemand anders zijn toestel.
Toen een nieuwe simkaart gekregen en die in mijn toestel, nog steeds zelfde probleem.
Nu weer nieuwe oplossing, ik moet nu zelf een software update doen maar die werkt niet op de Samsung site, als je installatie voor windows aanklikt krijg je een foutmelding!
Dit weekend weer 2x met de klanteservice gebeld en ik zou doorverbonden worden met het servicecentre, maar dat lukte niet en er werd opgehangen
dat maar opgegeven en toen forum geprobeerd wat het hele weekend uit de lucht was dus dat kon ook niet tot nu toe.

Dit is mijn laatste strohalm want ik ben dit zo spuug en spuugzat. Het is belachelijk dat ik zoveel moeite moet doen en Telfort vanaf dag 1 nog niet geleverd waar ik maandelijks voor betaal!!
Abonnement opzeggen kan niet, die rot Samsung afkopen zodat ik weer met mijn oude Iphone kan bellen kan ook niet en mijn probleem oplossen kan blijkbaar ook niet.

Verlos me alsjeblieft uit mijn Samsung lijden en stop dit ellendige abonnement, dank u..

3 reacties

Badge +2
De Samsung updaten via Samsung Kies heeft bij 99% van de mensen waar ik het door jouw beschreven probleem van het gehoord geholpen. Je bent de eerste waarvan ik lees dat de Samsung site problemen op levert. Al een andere browser geprobeerd? Samsung al gecontacteerd?
Ik hoop het maar..
Ja uiteraard, Mozilla Firefox, Google Chrome, en Internet Explorer geprobeerd, probeer zelf maar update voor Windows te doen dan zie je wat ik bedoel.
Samsung niet gebeld want dan wordt de verbinding verbroken door mijn toestel als ik in de wacht sta en ik heb nu geen ander toestel hier.
Live chat lukt niet maar dat kan aan mijn eigen internet verbinding liggen.
Blijft mail naar Samsung over denk ik..
Reputatie 8
Badge +9
Je zou eventueel ook langs een servicepunt van Samsung kunnen gaan. Wie weet kunnen ze je daar ook helpen met de update.

Reageer