beantwoord

Samsung Galaxy GT-S5830i leasetoestel en daar heb ik meestal geen bereik mee

• 28 juni 2013
  • 7 reacties
  • 2363 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een Samsung Galaxy GT-S5830i  leasetoestel en daar heb ik meestal geen bereik mee alleen als ik het toestel aan en uit zet heb ik weer bereik dit is toch niet de bedoeling van een telefoon ook laat de interne opslag te wensen over ik kan geen nieuwe apps installeren zonder er eerst 1 af te gooien want als ik dat niet doe krijg ik de foutmelding dat er te weinig ruimte is en inderdaad is dat maar 100 mb en daar zit je zo aan ik heb ook een sd kaart daar zit genog ruimte op 1,79 gb maar via die kaart worden geen updates of apps opgeslagen ik hoop dat  er een oplossing voor dit probleem is .
Bij een volgende verlenging van mijn abonnement zou ik dan ook niet meer voor deze telefoon kiezen.

vriendelijke groeten ,
Isabella
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 28 juni 2013, 11:27

Welkom op het forum Isabella!

Balen dat je niet optimaal gebruik kunt maken van jouw toestel. Je geeft aan dat je vaak geen bereik hebt. Heb je wel verbinding met het KPN-netwerk? Er zijn problemen met de Samsung Galaxy ace. Een simkaart met een groter chipoppervlak verhelpt het probleem vaak. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst verstuur ik de nieuwe simkaart.

Heb jij al gecontroleerd of er nieuwe updates beschikbaar zijn voor jouw toestel?

Denise
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Isabella!

Balen dat je niet optimaal gebruik kunt maken van jouw toestel. Je geeft aan dat je vaak geen bereik hebt. Heb je wel verbinding met het KPN-netwerk? Er zijn problemen met de Samsung Galaxy ace. Een simkaart met een groter chipoppervlak verhelpt het probleem vaak. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst verstuur ik de nieuwe simkaart.

Heb jij al gecontroleerd of er nieuwe updates beschikbaar zijn voor jouw toestel?

Denise
Dank je wel Denise :) ik heb je een priveberichtje gestuurd 
Reputatie 3
Badge +1
@Isabella,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb de simkaart zojuist aangevraagd. Naar verwachting ontvang je deze morgen of maandag. Na ontvangst kun je mij het simkaartnummer sturen via een privébericht. Ik zal de simkaart dan activeren. Dit kun je eventueel ook doen via onze telefonische klantenservice (0900-9596).

Denise
helemaal top Denise ben over de service van Telfort wel te spreken maar ja anders zou ik niet al jaren klant zijn nogmaals bedankt 
groetjes Isabella
Reputatie 3
Badge +1
@Isabella,

Dat is erg fijn om te lezen! Ik heb de nieuwe simkaart zojuist geactiveerd, jouw oude simkaart is nu inactief. Graag verneem ik van je of de problemen hiermee verholpen zijn.

Denise
@Isabella,

Dat is erg fijn om te lezen! Ik heb de nieuwe simkaart zojuist geactiveerd, jouw oude simkaart is nu inactief. Graag verneem ik van je of de problemen hiermee verholpen zijn.

Denise

Hallo Denise ,
Ik heb de kaart erin gezet en tot nu toe gaat het goed .

groetjes Isabella
Reputatie 3
Badge +1
@Isabella,

Dat is fijn om te lezen! Laten we hopen dat het zo blijft.

Denise

Reageer