beantwoord

Samsung Galaxy front aan gruzelementen

• 24 juli 2015
  • 6 reacties
  • 504 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds een paar maanden een Samsung Galaxy S4.VE 4G zwart Hij is gevallen va de vensterbank een 15 ,20 meter en nu is het frontje helemaal aan gruzelementen aan de randen vlgs mij ook verbogen. De batterij ziet er goed uit en de sim en geheugenkaart ook.
is dat te repareren ueberhaupt? Weet iemand wat het zou kunnen kosten? Hoe lang duurt het? Ik heb hem sinds april van dit jaar. Verlengd l voor 12 maanden. In het contract staat niks over garantie???
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 24 juli 2015, 21:46

Als dit te repareren valt kost dit minimaal €217,80. Dit valt uiteraard niet onder de garantie, wel onder een toestel verzekering. Als je toestel niet verzekerd Is via Telfort kan je je inboedelverzekering proberen in te schakelen. Voordat de prijs definitief is, zal je hem langs een kpn xl moeten brengen, van waaruit hij wellicht doorgestuurd dient te worden. Maak voor zover mogelijk nog een back-up van je gegevens, want de kans is groot dat je je toestel leeg terug krijgt.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hij is gevallen va de vensterbank een 15 ,20 meter en nu is het frontje helemaal aan gruzelementen aan de randen vlgs mij ook verbogen.

Die dingen kunnen ook nergens tegen hè... ;)
Wat voor type verzekering heb je bij deze phone afgesloten..?

N.B. ik denk je dat garantie niet geldt als je een smartphone van 5 hoog uit een raam laat vallen.
Maar wie weet..?
Reputatie 1
een ongeluk ....oké. duidelijk
Reputatie 8
Badge +9
een ongeluk ....oké. duidelijk

Ik heb hier niet zoveel verstand van, maar anderen hier op dit forum gelukkig wel.
Een goede verzekering dekt ook tegen schade door dit soort ongelukjes, daar heb je tenslotte een verzekering voor.
Dus vandaar de vraag of je een standaard of uitgebreide verzekering hebt afgesloten bij de aanschaf.
Ook kan je wellicht eens kijken of de inboedelverzekering dit dekt.
Badge +2
Als dit te repareren valt kost dit minimaal €217,80. Dit valt uiteraard niet onder de garantie, wel onder een toestel verzekering. Als je toestel niet verzekerd Is via Telfort kan je je inboedelverzekering proberen in te schakelen. Voordat de prijs definitief is, zal je hem langs een kpn xl moeten brengen, van waaruit hij wellicht doorgestuurd dient te worden. Maak voor zover mogelijk nog een back-up van je gegevens, want de kans is groot dat je je toestel leeg terug krijgt.
Reputatie 8
Badge +9
En om het verhaaltje af te maken....

Zodra het toestel op het reparatiecentrum is ontvang je een prijsopgave. Deze prijsopgave kan je dan eventueel doorsturen naar je verzekering.
Jij hoeft alleen maar dan nog een akkoord te geven op de prijsopgave aan het reparatiecentrum. Vul je e-mailadres in op het reparatieformulier. Dan kunnen ze de prijsopgave daar naar toe sturen. Anders krijg je die met de post.
Reputatie 1
hoe verwijder je een topic/post hier???

Reageer