beantwoord

Samsung Galaxy Advance werkt niet, kan ik opzeggen?

• 24 januari 2014
  • 7 reacties
  • 1069 keer bekeken

Badge
Ik ben mijn geleaste telefoon helemaal zat. Ik krijg trouwens ook veel signalen van mensen die ik ken, dat het niet aan mij ligt, maar aan de Galaxy S Advance. Ik wil fatsoenlijk mijn ding kunnen doen. Volgens de telefoniste kon ik een telefoon inwisselen als ik niet tevreden was, dit werd mij vertelt voordat ik het abonnement afsloot. Nu is mijn vraag dan ook, of ik een aanvraag kan doen op een telefoon ruil?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 29 januari 2014, 13:09

@kenbeimer,

Spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent met jouw toestel. Zoals Koffiemok al aangeeft is het niet mogelijk om van toestel te switchen gedurende jouw contractperiode. Ik adviseer je om een afspraak te maken met Smartcare (0900-9596) en jouw toestel aan te bieden ter reparatie. Of deze kosten gedekt worden hangt af van de manier waarop jij verzekerd bent. Dit kun je hier controleren. Uiteraard wordt er van te voren aangegeven door Smartcare of dit onder jouw verzekering valt of niet. Aan de hand van deze informatie kun je zelf kiezen of je jouw toestel laat repareren of niet.

Denise
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@kenbeimer,

Spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent met jouw toestel. Zoals Koffiemok al aangeeft is het niet mogelijk om van toestel te switchen gedurende jouw contractperiode. Ik adviseer je om een afspraak te maken met Smartcare (0900-9596) en jouw toestel aan te bieden ter reparatie. Of deze kosten gedekt worden hangt af van de manier waarop jij verzekerd bent. Dit kun je hier controleren. Uiteraard wordt er van te voren aangegeven door Smartcare of dit onder jouw verzekering valt of niet. Aan de hand van deze informatie kun je zelf kiezen of je jouw toestel laat repareren of niet.

Denise
Badge
Spijtig om te horen, dat ik moet betalen voor fabricagefouten, omdat ik niet goed genoeg verzekerd ben. Ik ben altijd een zeer tevreden klant geweest en zou dit graag nog jaren blijven.
Reputatie 8
Badge +9
Even de dingen op een rijtje zetten...

Koffiemok zegt:

Je kan pas in aanmerking komen voor een vervangend toestel als het toestel voor een derde keer met hetzelfde mankement binnen 3 maanden naar de reparatiecentrum is geweest.

Jij zegt dan:

Dat ga ik makkelijk redden, maar dat kost me zoveel reparatiekosten.

Mijn vraag is dan: is je telefoon dan inderdaad 3 keer ter reparatie aangeboden, als je zegt 'dat ga ik makkelijk redden'..?
In dat geval sta je namelijk een stuk sterker.

Je zegt ook:
Dit is een fout die er al sinds het begin in zit en zelfs na de eerste reparatie (en dus systeemreset) niet is hersteld.

Jij noemt het een fabricagefout.
Vertel eens wat er dan daadwerkelijk aan de telefoon mankeert.
Reputatie 3
Badge +1
Spijtig om te horen, dat ik moet betalen voor fabricagefouten, omdat ik niet goed genoeg verzekerd ben. Ik ben altijd een zeer tevreden klant geweest en zou dit graag nog jaren blijven.

Als het gaat om een fabrieksfout valt dit binnen de garantie, er worden dan geen kosten in rekening gebracht. Mocht er een andere reden zijn dan wordt er gekeken naar de verzekering. Je wordt hier van te voren over geïnformeerd.

Denise
Badge
Dat ga ik makkelijk redden, maar dat kost me zoveel reparatiekosten. 😕
Reputatie 8
Badge +9
Je kunt niet wisselen van lease toestel in een lopend contract. Je kan pas in aanmerking komen voor een vervangend toestel als het toestel voor een derde keer met hetzelfde mankement binnen 3 maanden naar de reparatiecentrum is geweest.
Badge
Iemand vertelde me dat als de defect niet mijn schuld is, ik de reparatiekosten niet hoef te betalen? Dit is een fout die er al sinds het begin in zit en zelfs na de eerste reparatie (en dus systeemreset) niet is hersteld.

Reageer