Samsung galaxy ace plus Simkaart swap sinds januari 2013 zonder resultaat

• 6 februari 2013
  • 19 reacties
  • 3548 keer bekeken

Badge
AUB HELP krijg ik weer dat dat het bericht tekort is en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen denk ik. Uw referentie 130121000290. graag nu na een maand een reactie

19 reacties

Badge
Ik hoop dat de enige ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Badge
wie helpt me uw referentie Robin Clements, nr 130121000290/NK
Reputatie 8
Badge +16
1 Topic openen voor je probleem is genoeg, en hou er rekening mee dat Telfort 3 werkdagen de tijd kan nemen om je vraag te beantwoorden
Badge
1 Topic openen voor je probleem is genoeg, en hou er rekening mee dat Telfort 3 werkdagen de tijd kan nemen om je vraag te beantwoorden

Ik ben er sinds begin januari mee bezig dus die drie werkdagen lap ik aan me laars.
Badge
en gelet de reactie tot nu toe is het openen van 10 topics nog niet genoeg
Badge +2
Topics samengevoegd, dubbele verwijderd. Graag wijs ik je op onze huisregels: https://forum.telfort.nl/over-forum-feedback-250/onze-huisregels-25876/

Hugo
Badge
hey een manager van telfort of iets anders???????????????/
Badge
O ja, mijn huisregels geef eens een eerlijke reaxtie na een maand!!!!!!!!!!!!!!
Badge
reactie sorry
Reputatie 8
Badge +17
@verlopie: bovenaan je post staat een linkje om je eigen post(s) mee te wijzigen, dan hoef je niet iedere keer een nieuwe post te maken, maar kan je die gewoon aanpassen.

ga eerst eens lézen hoe het forum werkt, dan werkt de communicatie wat fijner, snap je?

voor nu: WebCare is naar huis...
Badge
@verlopie: bovenaan je post staat een linkje om je eigen post(s) mee te wijzigen, dan hoef je niet iedere keer een nieuwe post te maken, maar kan je die gewoon aanpassen.

ga eerst eens lézen hoe het forum werkt, dan werkt de communicatie wat fijner, snap je?

voor nu: WebCare is naar huis...

Kees Jan, als jullie eerst eens gaan kijken hoe een simkaart werkt hoef ik niet op het forum dus ga nou niet bijdehand doen
Badge
ps ik wil helemaal geen forum, ik wil gewoon menselijk contact maar dat gaat op een andere manier niet
Reputatie 8
Badge +16
Dan zal je moeten wachten tot morgen, Webcare is alleen aanwezig tijdens kantoor uren
Reputatie 8
Badge +17
menselijk contact... dat doe je maar thuis... :eek:
bellen, via forum of anderszins online is allemaal on-menselijk contact.

ik gaf je alleen een tip om eens te kijken hoe het forum werkt, qua mogelijkheden, zo te zien is dat nog steeds niet gelukt, jammer!
Badge
menselijk contact... dat doe je maar thuis... :eek:
bellen, via forum of anderszins online is allemaal on-menselijk contact.

ik gaf je alleen een tip om eens te kijken hoe het forum werkt, qua mogelijkheden, zo te zien is dat nog steeds niet gelukt, jammer!

Beste Kees-Jan, dank voor je tip, je werkt hoop ik niet voor Telfort.
Reputatie 3
Badge +1
@verlopie,

Ik begrijp heel goed dat je hier enorm van baalt. Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd.

Denise
Badge
@verlopie,

Ik begrijp heel goed dat je hier enorm van baalt. Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd.

Denise

Beste Denise, ik hoop dat dit werkt. Ik zal even wachten met het verder stalken van telfort tot ik de nw simkaart heb.
Badge
@verlopie,

Denise

Ik heb de simkaart ontvangen, mijn zoon heeft de nog werkende oude simkaart in een oud nokia toestel zitten en deze staat waarschijnlijk aan, als dat verder geen probleem is kan je hem activeren.
Reputatie 3
Badge +1
@verlopie,

Fijn dat je de simkaart hebt ontvangen! Zodra ik de nieuwe simkaart activeren komt de oude te vervallen en is deze niet meer bruikbaar. Ik verneem graag van je via een privébericht wanneer de simkaart geactiveerd kan worden.

Denise

Reageer