beantwoord

samsung galaxy a3 laad opeens niet meer op

• 27 januari 2017
  • 1 reactie
  • 8242 keer bekeken

mijn samsung galaxy A3 2016 laad sinds gister avond niet meer op. ik heb alle opladers geprobeerd maar niks werkte. hij is nu helemaal leeg en kan niet meer worden opgeladen. resetten werkt dus ook niet. mijn zus zij dat het ook aan vliegtuigstand kan liggen extra besparings modus want ik gebruim die altijd zodat die snel oplaad. volgens haar is dat de reden. wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Friesian 27 januari 2017, 17:57

Als je alle laders al aan je foon hebt gehangen blijven 2 dingen over; de mini usb en de batterij. Als je in een winkel laat testen of een andere batterij wel worde geladen, valt de usb af. En anders is een vervanging van de usb nodig misschien.......wanneer je even kijkt of er geen pus zit in de usb, indien ja, voorzichtig verwijderen bijvoorbeeld met een tandenstoker.

Besparingsmodus, vliegtuigstand zorgen er voor dat je langer doet met de havermoutpap in de accu 🙂. De accu niet opladen, nee dat is niet een reden.
Bekijk reactie

1 reactie

Als je alle laders al aan je foon hebt gehangen blijven 2 dingen over; de mini usb en de batterij. Als je in een winkel laat testen of een andere batterij wel worde geladen, valt de usb af. En anders is een vervanging van de usb nodig misschien.......wanneer je even kijkt of er geen pus zit in de usb, indien ja, voorzichtig verwijderen bijvoorbeeld met een tandenstoker.

Besparingsmodus, vliegtuigstand zorgen er voor dat je langer doet met de havermoutpap in de accu 🙂. De accu niet opladen, nee dat is niet een reden.

Reageer