beantwoord

samsung galaxy a3 3 maanden oud start niet meer

• 13 juni 2017
  • 9 reacties
  • 1764 keer bekeken

Reputatie 1
titel zegt het al , mijn samsung galaxy a3 2017 viel ineens uit en is niet meer aan te krijgen, heb pas 3 maanden geleden een abbonement afgesloten. wat nu?
icon

Beste antwoord door Deborah 14 juni 2017, 19:58

Hoi mascha tameris en Forumgebruiker33,

O jee! Wat gebeurt er als je de Samsung Galaxy A3 oplaadt met een andere lader? Heb jullie je smartphone al een harde reset gegeven? Als je dat laatste doet, dan word je smartphone teruggezet naar fabrieksinstellingen en gewist. Ik hoop dat een andere lader helpt 🙂. Mocht je je smartphone hierdoor helemaal niet meer aan de praat krijgen en het is bij Telfort zelf aangeschaft, dan kun je met de bon terugvallen op de garantie (tenzij je telefoon schade heeft door bijvoorbeeld vallen, stoten en water). Meer hierover kun je lezen op deze pagina.
Bekijk reactie

9 reacties

Hetzelfde verhaal met me .
heel slecht dienst
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mascha tameris en Forumgebruiker33,

O jee! Wat gebeurt er als je de Samsung Galaxy A3 oplaadt met een andere lader? Heb jullie je smartphone al een harde reset gegeven? Als je dat laatste doet, dan word je smartphone teruggezet naar fabrieksinstellingen en gewist. Ik hoop dat een andere lader helpt 🙂. Mocht je je smartphone hierdoor helemaal niet meer aan de praat krijgen en het is bij Telfort zelf aangeschaft, dan kun je met de bon terugvallen op de garantie (tenzij je telefoon schade heeft door bijvoorbeeld vallen, stoten en water). Meer hierover kun je lezen op deze pagina.
Ik heb met zelfde lader gebruikt .
Plotseling de toestel werkt niet .
Uw service met uw klanten is heel slecht .
:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Reputatie 4
Badge +10
@Forumgebruiker33,

Mijn advies is om een andere lader te testen en je telefoon minimaal drie kwartier op te laden. Het is namelijk mogelijk dat de lader niet goed meer is. Als dat niet helpt, graag dan de tip proberen van het eerdere bericht. Wat bedoel je met een slechte service? Waar ben je precies niet tevreden over? Ik wil je namelijk hiermee helpen 🙂.
Ik heb mijn defect toestel naar telfort gestuurd dat was bijna 20 dagen geleden.
Nu heb ik geen mobiele te gebruiken .
Ik wacht op voor mijn defect toestel ontvangen .
Uw dienst heel slecht is met uw klanten ( 20 dagen moet ik wachten dat IK BEDOEL ).
:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Forumgebruiker33, oei! 20 dagen is natuurlijk echt niet best. Kun je mij in een in een apart bericht je bonnummer van de reparatie sturen? Dan kan ik met je meekijken 🙂.
ik heb geen bonnummer van de reparatie
Reputatie 4
Badge +10
@Ramez, wat is precies je vraag? Heb je nog een account op het forum als Forumgebruiker33? Mocht je dezelfde persoon zijn, ik kan op basis van je gegeven de reparatie niet achterhalen. Hoe heb je je telefoon ingeleverd? Was dat in de winkel of per post? In de winkel heb je een reparatieformulier ontvangen of als je het per post je telefoon hebt verstuurd, dan heb je het reparatieformulier geprint. Op het formulier vind je bovenaan een bonnummer.
ik ben dezelfde persoon
ik heb een privebericht voor je gestuurd .

Reageer