beantwoord

Samsung A5 uit 2016

  • 27 maart 2017
  • 4 reacties
  • 642 keer bekeken

Hallo

Ik wil mijn abo verlengen en zou graag de A5 uit 2016 willen
omdat ik een witte wil, die mooier vind en goedkoper is,
maar waarom kan dat wel via Ritel en BelSimpel,
maar niet meer via Telfort zelf?
Erg jammer, want ik denk dat als ik ze daar bestel,
ik geen garantie via Telfort heb en ik vind daar de service niet zo goed van helaas.

Is er toch een mogelijkheid om er via Telfort nog aan te komen?
icon

Beste antwoord door Leon 28 maart 2017, 17:16

Welkom op ons forum Jelleke,

Het is erg fijn dat je zo goed weet welk toestel dat je graag wilt hebben! :)

Vanuit Telfort worden bepaalde toestellen aangeboden en die staan op onze website. Staat jouw gewilde toestel er niet bij dan bieden we die niet aan en zal er ook niet nog eentje ergens in een een hoekje van het magazijn liggen. :8

Je geeft aan dat Ritel het toestel wel aanbiedt. Kun je het daar dan niet bestellen i.c.m. een abonnement van Telfort?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Als Telfort de witte uitvoering niet in het aanbod heeft dan kunnen ze die ook niet aanbieden.
Dan is verlengen via een dealer de enige optie.
Ik ben er ook bang voor, maar wie weet hebben ze ergens in een hoekje er nog 1 liggen en
zou het wel gewoon via Telfort zelf kunnen. Dat zou mooi zijn in elk geval.
Maar vrees dat dat niet zal kunnen
Badge +1
Welkom op ons forum Jelleke,

Het is erg fijn dat je zo goed weet welk toestel dat je graag wilt hebben! :)

Vanuit Telfort worden bepaalde toestellen aangeboden en die staan op onze website. Staat jouw gewilde toestel er niet bij dan bieden we die niet aan en zal er ook niet nog eentje ergens in een een hoekje van het magazijn liggen. :8

Je geeft aan dat Ritel het toestel wel aanbiedt. Kun je het daar dan niet bestellen i.c.m. een abonnement van Telfort?
Hallo

Jammer dat dat niet mogelijk is via Telfort zelf,
want zoals ik al schreef heb ik daar erg goede ervaringen mee,
die jongens in Tilburg zijn super en doen echt hun best voor de klanten.
Bij Ritel daarin tegen hebben wij helaas niet zo'n goede ervaringen,
vandaar dat we daar liever niet meer heen gaan.
Nou staan ze ook bij Belsimpel, daar heb ik nog geen ervaringen mee,
dus misschien dat we daar dan eens gaan kijken.
En we houden sowieso Telfort, want daar zijn we tevreden over en
we hebben ook alles in 1, dus wordt alles verdubbeld

Reageer