Samsung A3 probleem met wifi


Topicstart weergeven

41 reacties

Jojomo
Hallo. Ook ik blijf problemen houden met de Samsung galaxy a3. Ik heb zelfs een wifi versterker gekocht en nog valt mijn verbinding weg. Word er nu een beetje moe van en zit toch te twijfelen om van provider te veranderen. Groetjes
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi kreeft,

Ik heb je weer een reactie gegeven. :)

@jojoan,

Begrijp ik het goed dat het nu ook slecht werkt met de V10? Het probleem dat je had met de V8 had vooral te maken met uberhaupt geen verbinding kunnen maken (IP-adres conflicten et cetera). Heb je al eens geprobeerd om het kanaal aan te passen van WiFi aan de hand van de tips op onze website? Hoe dan ook, het probleem dat nu speelt, heeft niets te maken met het probleem dat je aanvankelijk meldde.

Succes! :)

@Jojomo,

Begrijpelijk dat je het beu bent, zeker als je al een versterker hebt aangeschaft. Kun je aangeven wat het probleem precies is? Ik help je graag met wat meer info.
Jojomo
Oke
Jojomo
Mijn wifi blijft wegvallen en heb al contact gehad met jullie. Van alles veranderd in de modem en tevergeefs. Ook inloggen op hotspot werkt niet dus ik geef het op nu. Op zoek naar andere provider want jullie kunnen er niets aan veranderen. Groetjes
Teun89
Hoi, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb ook een Samsung A3 en de Experia V8. Is er al een oplossing bekend want als ik de klantenservice bel dan geven ze me aan niet met dit probleem te kunnen helpen... Hoor het graag.
Gr.
jvzoest
Hallo Telfort,
Ik heb hetzelfde probleem als de mensen hierboven hebben met WiFi van experiabox v8 en Samsung A3 2016. Ik heb gebeld naar Samsung (op advies van Telfort) om software te updaten, router gereset, mobiel naar fabriekinstelling teruggezet en wifikanalen vastgezet. Maar helaas. Niets heeft geholpen.
Wel wel gelukt is om helemaal door m'n mobiele internet te zijn
jvzoest
Graag reactie.
Groetjes Jaap
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Mochten de eerder aangegeven adviezen geen oplossing bieden, pas dan de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord (WPA2 Only PSK) aan. Hierna moet het probleem verholpen zijn.
Teun89
Michael - Telfort schreef:

Mochten de eerder aangegeven adviezen geen oplossing bieden, pas dan de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord (WPA2 Only PSK) aan. Hierna moet het probleem verholpen zijn.



Helaas.Ook dit heeft me niet geholpen... Graag zou ik een oplossing krijgen, indien deze niet door jullie geboden kan worden dien ik over te stappen naar een andere leverancier aangezien ik het probleem alleen thuis ervaar. Mijn internetbundel vliegt er doorheen op deze manier.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Teun,

Ik zie dat er onlangs een update heeft plaatsgevonden wat de software van jouw modem betreft. Wat is de status nu?
Teun89
Hoi Michael,

Er is niets veranderd aan de situatie. Ik zie in dit forum topics terug waar hetzelfde probleem enkele maanden geleden al geschetst is. Kan ik concluderen dat er tot nu toe geen oplossing is gevonden of heeft ieder wifi probleem een andere oorzaak? Als je nog wat weet hoor ik het graag.
Dick86
Ik heb exact hetzelfde probleem als Teun. Ook net V10 modem ontvangen, maar er is niets veranderd. Heeft Telfort hier een oplossing voor?
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Teun,

Heel gek! Ik hoor hier niet veel andere gebruikers over. Het zou dus een individueel geval zijn. Heb je na de software update ook al eens de modem gereset en de netwerknaam aangepast? Dit is voor veel gebruikers wel de oplossing namelijk.

@Dick,

Het probleem in kwestie betreft vooral de V8. Kun je aangeven wat het probleem precies is met de V10?
wmcvdbiggelaar
Hier precies hetzelfde problemen sinds november overgestapt geen enkel probleem met mijn a3 en nu sinds 2 weken geen wifi gisteren de nieuwste experia box ontvangen maar helaas het werkt nog steeds.
Nergens geen wifi problemen ook de andere apparaten niet. Wat nu want dit is behoorlijk zuur Samsung stuurt me naar telfort en telfort naar Samsung
Miller
Hé, een forumtopic! Eindelijk medestanders!

Ook ik sluit me aan bij de Samsung A3 vs. Experia V8-probleemclub. Ik herken alle problemen en heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd i.s.m. de hulplijnen van Samsung en Telfort. Geen resultaat. Heb Telfort vandaag nog aan de telefoon gehad. Heel jammer is dat niemand de "botscombinatie" tussen de Samsung A3 en de Experia-modem daar zegt te herkennen, terwijl dit forumtopic al een tijd bestaat en mensen hier aangeven óók al gebeld te hebben.

Ik overweeg nu van provider te wisselen of voor een andere mobiel te gaan. Tot die tijd houd ik dit forum in de gaten voor de gouden tip.
wmcvdbiggelaar
Het is gewoon te belachelijk voor woorden ben er al vier weken mee bezig al drie reuters gehad maar het probleem blijft verser alle instellingen gereset poorten open noem het maar op. Telfort zegt het is een Samsung software probleem. Ik weeeër samsung gebeld de een zegt we zijn ermee bezig de ander zegt ligt aan telfort.
Dus ik vraag om een oplossing; ja die heb ik niet gewoon even afwachten of te wel jammer maar helaas. En bij telfort we hebben alles gedaan wat we konden dus helaas....... of te wel zoek het maar uit. Ben helaas pas op overgestapt naar telfort alles 1 een dus zit nog aan mij'n contract vast en telefoon hen ik ook pas vier maanden.
Ga nu rechtsbijstand inschakelen want ik betaal ergens voor maar het werkt niet. Echt diep teleurgesteld

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)