Samsung A3 probleem met wifi

Tags:
jojoan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jojoan heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 5

29 september 2016, 23:09

Nu ruim twee en een halve week, na verlengen abonnement, een Samsung A3 in gebruik. En waar ik mijn smartphone thuis op de wifi veel (heel veel) gebruik, is dat met deze telefoon niet te doen. De wifi verbinding valt continue weg, waardoor gebruik van bijv spotify, netflix, webwinkels, alles wat met internet te maken heeft gewoon niet te doen is. In eerste instantie gedacht dat het hier in huis lag, dus de Experia box is vervangen (van V8 naar V10). En waar alle apparatuur in huis daar baat bij heeft, blijft deze telefoon een probleem houden met de wifi hier in huis.
Is het mogelijk dat er een productiefout is? De combinatie van Samsung A3 (2016) met een Experia box (KPN) niet werkt? Hoe is dit op te lossen, want zo heb ik zeer weinig lol van een nieuwe telefoon....

Groet,
Joke
Topicstart weergeven Topicstart verbergen
  • Jojomo

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jojomo heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 3

    8 december 2016, 22:45

    Hallo. Ook ik blijf problemen houden met de Samsung galaxy a3. Ik heb zelfs een wifi versterker gekocht en nog valt mijn verbinding weg. Word er nu een beetje moe van en zit toch te twijfelen om van provider te veranderen. Groetjes
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

    Piekfijn

    Mijn Telfort

    Mijn Telfort

    Vlijmscherp

    Vlijmscherp

    9 december 2016, 15:30

    Hoi kreeft,

    Ik heb je weer een reactie gegeven. :)

    @jojoan,

    Begrijp ik het goed dat het nu ook slecht werkt met de V10? Het probleem dat je had met de V8 had vooral te maken met uberhaupt geen verbinding kunnen maken (IP-adres conflicten et cetera). Heb je al eens geprobeerd om het kanaal aan te passen van WiFi aan de hand van de tips op onze website? Hoe dan ook, het probleem dat nu speelt, heeft niets te maken met het probleem dat je aanvankelijk meldde.

    Succes! :)

    @Jojomo,

    Begrijpelijk dat je het beu bent, zeker als je al een versterker hebt aangeschaft. Kun je aangeven wat het probleem precies is? Ik help je graag met wat meer info.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Jojomo

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jojomo heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 3

    9 december 2016, 15:33

  • Jojomo

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jojomo heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 3

    9 december 2016, 22:17

    Mijn wifi blijft wegvallen en heb al contact gehad met jullie. Van alles veranderd in de modem en tevergeefs. Ook inloggen op hotspot werkt niet dus ik geef het op nu. Op zoek naar andere provider want jullie kunnen er niets aan veranderen. Groetjes
  • Teun89

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Teun89 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 3

    28 december 2016, 14:02

    Hoi, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb ook een Samsung A3 en de Experia V8. Is er al een oplossing bekend want als ik de klantenservice bel dan geven ze me aan niet met dit probleem te kunnen helpen... Hoor het graag.
    Gr.
  • jvzoest

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jvzoest heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 2

    30 december 2016, 23:06

    Hallo Telfort,
    Ik heb hetzelfde probleem als de mensen hierboven hebben met WiFi van experiabox v8 en Samsung A3 2016. Ik heb gebeld naar Samsung (op advies van Telfort) om software te updaten, router gereset, mobiel naar fabriekinstelling teruggezet en wifikanalen vastgezet. Maar helaas. Niets heeft geholpen.
    Wel wel gelukt is om helemaal door m'n mobiele internet te zijn
  • jvzoest

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jvzoest heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 2

    30 december 2016, 23:06

    Graag reactie.
    Groetjes Jaap
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

    Piekfijn

    Mijn Telfort

    Mijn Telfort

    Vlijmscherp

    Vlijmscherp

    6 januari 2017, 15:44

    Mochten de eerder aangegeven adviezen geen oplossing bieden, pas dan de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord (WPA2 Only PSK) aan. Hierna moet het probleem verholpen zijn.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Teun89

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Teun89 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 3

    9 januari 2017, 19:20

    Michael - Telfort schreef:

    Mochten de eerder aangegeven adviezen geen oplossing bieden, pas dan de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord (WPA2 Only PSK) aan. Hierna moet het probleem verholpen zijn.



    Helaas.Ook dit heeft me niet geholpen... Graag zou ik een oplossing krijgen, indien deze niet door jullie geboden kan worden dien ik over te stappen naar een andere leverancier aangezien ik het probleem alleen thuis ervaar. Mijn internetbundel vliegt er doorheen op deze manier.
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

    Piekfijn

    Mijn Telfort

    Mijn Telfort

    Vlijmscherp

    Vlijmscherp

    11 januari 2017, 21:08

    Hoi Teun,

    Ik zie dat er onlangs een update heeft plaatsgevonden wat de software van jouw modem betreft. Wat is de status nu?
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Teun89

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Teun89 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 3

    12 januari 2017, 19:19

    Hoi Michael,

    Er is niets veranderd aan de situatie. Ik zie in dit forum topics terug waar hetzelfde probleem enkele maanden geleden al geschetst is. Kan ik concluderen dat er tot nu toe geen oplossing is gevonden of heeft ieder wifi probleem een andere oorzaak? Als je nog wat weet hoor ik het graag.
  • Dick86

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Dick86 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 1

    28 januari 2017, 14:08

    Ik heb exact hetzelfde probleem als Teun. Ook net V10 modem ontvangen, maar er is niets veranderd. Heeft Telfort hier een oplossing voor?
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

    Piekfijn

    Mijn Telfort

    Mijn Telfort

    Vlijmscherp

    Vlijmscherp

    1 februari 2017, 15:56

    Hoi Teun,

    Heel gek! Ik hoor hier niet veel andere gebruikers over. Het zou dus een individueel geval zijn. Heb je na de software update ook al eens de modem gereset en de netwerknaam aangepast? Dit is voor veel gebruikers wel de oplossing namelijk.

    @Dick,

    Het probleem in kwestie betreft vooral de V8. Kun je aangeven wat het probleem precies is met de V10?
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • wmcvdbiggelaar

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten wmcvdbiggelaar heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 2

    12 februari 2017, 12:16

    Hier precies hetzelfde problemen sinds november overgestapt geen enkel probleem met mijn a3 en nu sinds 2 weken geen wifi gisteren de nieuwste experia box ontvangen maar helaas het werkt nog steeds.
    Nergens geen wifi problemen ook de andere apparaten niet. Wat nu want dit is behoorlijk zuur Samsung stuurt me naar telfort en telfort naar Samsung
  • Miller

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Miller heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 1

    21 februari 2017, 20:03

    Hé, een forumtopic! Eindelijk medestanders!

    Ook ik sluit me aan bij de Samsung A3 vs. Experia V8-probleemclub. Ik herken alle problemen en heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd i.s.m. de hulplijnen van Samsung en Telfort. Geen resultaat. Heb Telfort vandaag nog aan de telefoon gehad. Heel jammer is dat niemand de "botscombinatie" tussen de Samsung A3 en de Experia-modem daar zegt te herkennen, terwijl dit forumtopic al een tijd bestaat en mensen hier aangeven óók al gebeld te hebben.

    Ik overweeg nu van provider te wisselen of voor een andere mobiel te gaan. Tot die tijd houd ik dit forum in de gaten voor de gouden tip.
  • wmcvdbiggelaar

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten wmcvdbiggelaar heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 2

    22 februari 2017, 08:11

    Het is gewoon te belachelijk voor woorden ben er al vier weken mee bezig al drie reuters gehad maar het probleem blijft verser alle instellingen gereset poorten open noem het maar op. Telfort zegt het is een Samsung software probleem. Ik weeeër samsung gebeld de een zegt we zijn ermee bezig de ander zegt ligt aan telfort.
    Dus ik vraag om een oplossing; ja die heb ik niet gewoon even afwachten of te wel jammer maar helaas. En bij telfort we hebben alles gedaan wat we konden dus helaas....... of te wel zoek het maar uit. Ben helaas pas op overgestapt naar telfort alles 1 een dus zit nog aan mij'n contract vast en telefoon hen ik ook pas vier maanden.
    Ga nu rechtsbijstand inschakelen want ik betaal ergens voor maar het werkt niet. Echt diep teleurgesteld

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.