Samsung A3 probleem met wifi

Tags:
jojoan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jojoan heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 5

29 september 2016, 23:09

Nu ruim twee en een halve week, na verlengen abonnement, een Samsung A3 in gebruik. En waar ik mijn smartphone thuis op de wifi veel (heel veel) gebruik, is dat met deze telefoon niet te doen. De wifi verbinding valt continue weg, waardoor gebruik van bijv spotify, netflix, webwinkels, alles wat met internet te maken heeft gewoon niet te doen is. In eerste instantie gedacht dat het hier in huis lag, dus de Experia box is vervangen (van V8 naar V10). En waar alle apparatuur in huis daar baat bij heeft, blijft deze telefoon een probleem houden met de wifi hier in huis.
Is het mogelijk dat er een productiefout is? De combinatie van Samsung A3 (2016) met een Experia box (KPN) niet werkt? Hoe is dit op te lossen, want zo heb ik zeer weinig lol van een nieuwe telefoon....

Groet,
Joke
Topicstart weergeven Topicstart verbergen
  • Jojomo

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jojomo heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    Reacties: 3

8 december 2016, 22:45

Hallo. Ook ik blijf problemen houden met de Samsung galaxy a3. Ik heb zelfs een wifi versterker gekocht en nog valt mijn verbinding weg. Word er nu een beetje moe van en zit toch te twijfelen om van provider te veranderen. Groetjes
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 10486
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

9 december 2016, 15:30

Hoi kreeft,

Ik heb je weer een reactie gegeven. :)

@jojoan,

Begrijp ik het goed dat het nu ook slecht werkt met de V10? Het probleem dat je had met de V8 had vooral te maken met uberhaupt geen verbinding kunnen maken (IP-adres conflicten et cetera). Heb je al eens geprobeerd om het kanaal aan te passen van WiFi aan de hand van de tips op onze website? Hoe dan ook, het probleem dat nu speelt, heeft niets te maken met het probleem dat je aanvankelijk meldde.

Succes! :)

@Jojomo,

Begrijpelijk dat je het beu bent, zeker als je al een versterker hebt aangeschaft. Kun je aangeven wat het probleem precies is? Ik help je graag met wat meer info.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Jojomo

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jojomo heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

9 december 2016, 15:33

• Jojomo

Nieuwkomer

9 december 2016, 22:17

Mijn wifi blijft wegvallen en heb al contact gehad met jullie. Van alles veranderd in de modem en tevergeefs. Ook inloggen op hotspot werkt niet dus ik geef het op nu. Op zoek naar andere provider want jullie kunnen er niets aan veranderen. Groetjes
  • Teun89

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Teun89 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

28 december 2016, 14:02

Hoi, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb ook een Samsung A3 en de Experia V8. Is er al een oplossing bekend want als ik de klantenservice bel dan geven ze me aan niet met dit probleem te kunnen helpen... Hoor het graag.
    Gr.
  • jvzoest

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jvzoest heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    Reacties: 2

30 december 2016, 23:06

Hallo Telfort,
    Ik heb hetzelfde probleem als de mensen hierboven hebben met WiFi van experiabox v8 en Samsung A3 2016. Ik heb gebeld naar Samsung (op advies van Telfort) om software te updaten, router gereset, mobiel naar fabriekinstelling teruggezet en wifikanalen vastgezet. Maar helaas. Niets heeft geholpen.
    Wel wel gelukt is om helemaal door m'n mobiele internet te zijn
  • jvzoest

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jvzoest heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    Reacties: 2

30 december 2016, 23:06

Graag reactie.
    Groetjes Jaap

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

6 januari 2017, 15:44

Mochten de eerder aangegeven adviezen geen oplossing bieden, pas dan de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord (WPA2 Only PSK) aan. Hierna moet het probleem verholpen zijn.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Teun89

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Teun89 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

9 januari 2017, 19:20

Michael - Telfort schreef:

Mochten de eerder aangegeven adviezen geen oplossing bieden, pas dan de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord (WPA2 Only PSK) aan. Hierna moet het probleem verholpen zijn.

Helaas.Ook dit heeft me niet geholpen... Graag zou ik een oplossing krijgen, indien deze niet door jullie geboden kan worden dien ik over te stappen naar een andere leverancier aangezien ik het probleem alleen thuis ervaar. Mijn internetbundel vliegt er doorheen op deze manier.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

11 januari 2017, 21:08

Hoi Teun,

Ik zie dat er onlangs een update heeft plaatsgevonden wat de software van jouw modem betreft. Wat is de status nu?
  • Teun89

Nieuwkomer

12 januari 2017, 19:19

Hoi Michael,

Er is niets veranderd aan de situatie. Ik zie in dit forum topics terug waar hetzelfde probleem enkele maanden geleden al geschetst is. Kan ik concluderen dat er tot nu toe geen oplossing is gevonden of heeft ieder wifi probleem een andere oorzaak? Als je nog wat weet hoor ik het graag.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.