Sinds november 2016 heb ik een Samsung A3 in bij een Telfort abonnement met combi voordeel. Vanaf het begin heb ik problemen met de wifi verbinding. Deze valt constant weg op de Samsung. Dit gebeurt niet bij andere wifi netwerken. Mijn laptop werkt thuis prima op het Telfort modem. In de Telfort winkel herkenden ze het probleem niet. Bij de technische service (50 cent per telefoontje) heb ik vaak verschillende antwoorden te horen gekregen: "ja het is een bekend probleem: het Telfort modem met Samsung toestellen" tot totale onwetendheid terwijl de problemen op het eigen Forum staan en veel te vinden zijn op internet. Ik baal dat ik thuis dus geen wifi van mijn eigen Telfort modem op mijn telefoon kan krijgen en dus maar op het wifi signaal van de bovenburen ga of op mijn internetbundel. Hoe kunnen jullie me helpen? Vandaag zij een dame van Telfort dat ik moet updaten via de computer. Hóe dat moet wist ze zelf ook niet en het werkte dus ook niet. Geen enkel advies heeft tot nu toe gewerkt en daardoor is mijn vertrouwen in Telfort flink gezakt. Hoe gaan jullie me op het Forum helpen?
icon
Beste antwoord door nelly jacoba 30 januari 2017, 20:14
Als je laptop het goed doet, is er niets mis met je modem.
Heb je de hulp van Samsung gezien?
http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1067766
En van Telfort
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-instellen-android-telefoon-.htm
Bekijk reactie