beantwoord

Samsung A3 blijft om de 30 seconden een signaal geven

Mijn mobiel blijft sinds gisteravond constant een signaal afgeven alsof er een bericht binnenkomt. Zit ongeveer 30 sec tussen heel irritant. Weet iemand waardoor dit komt.
Ik heb gister een groepsapp verwijderd in Whatsapp kan het daardoor komen. Ik heb whatsapp opnieuw erop gezet en NFC staat ook uit. Ik weet niet meer wat te doen. Kan iemand mij helpen.
Gr petra

Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Koffiemok 20 januari 2019, 22:34

@Alexandra - Telfort Als ik het goed heb dan heeft @Peet2510 het opgelost via Instellingen > (apps) Meldingen > Meldingenbeheer (Kan bij Samsung net een ander pad zijn).
In mijn Huawei ziet dat er dan zo eruit:

Bij Apps kan ik vervolgens kiezen om de meldingen te resetten en dan krijgt het de standaard instelling.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het lijkt me sterk dat het door een verwijderde groepsapp komt, maar het kan natuurlijk. Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart?
Had ik ook al gedaan maar ik heb t opgelost. Hij doet t niet meer tot nu toe.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Petra, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Wat vervelend dat je telefoon zo vaak een signaal bleef afgeven, dat zou ik zelf ook ontzettend irritant vinden. Goed dat je daar hulp bij vraagt.

Fijn om te lezen dat het al opgelost is, en dat je niet langer last hebt van die meldingen/signalen. Ik ben wel benieuwd hoe je het opgelost hebt 🙂 Kan je dit met ons, en de meelezers op het forum, delen? Mogelijk zijn anderen ook geholpen met jouw oplossing!
Reputatie 8
Badge +15
@Alexandra - Telfort Als ik het goed heb dan heeft @Peet2510 het opgelost via Instellingen > (apps) Meldingen > Meldingenbeheer (Kan bij Samsung net een ander pad zijn).
In mijn Huawei ziet dat er dan zo eruit:

Bij Apps kan ik vervolgens kiezen om de meldingen te resetten en dan krijgt het de standaard instelling.

Reageer