beantwoord

S9 Sommige apps of processen zijn overbelasting van het systeem (CPU)

• 17 augustus 2018
  • 15 reacties
  • 410 keer bekeken

Ik heb het ontvangen van het bericht, "sommige apps of processen zijn overbelasting van het systeem (CPU) en moet herstarten", sinds 4 juli. Batterij drain is ongeveer 39%-50%, 's nachts tijdens de slaap. Is dood in de ochtend als ik ga slapen met 39%. Is half afgevoerd na een volledige lading voor de slaap. Geen probleem tijdens de dag. Ive gewist app cache, veegde partitie. Ik heb geen sociale media of gaming apps op de telefoon. Gestart nadat ik Android-bericht app geïnstalleerd, maar ik verwijderd op de 5e en ik ben nog steeds het ontvangen van deze fout. Android-systeem is de hoogste% van het gebruik van de batterij. Soms wordt het tot 59%. Geprobeerd te schakelen tussen haar vermogen om achtergrond gebruik toe te staan. Geen verschil. Hetzelfde probleem. Hebben de telefoon sinds medio maart en heeft gewerkt week; geen batterij/lading kwesties. Help!
icon

Beste antwoord door Enterprise 17 augustus 2018, 10:36

Mijn advies zou zijn: terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen.
Installeer dan één voor één je favoriete apps (niet die Android berichten app...) en check of en wanneer dit probleem zich weer voordoet (of niet).
Je komt er snel genoeg achter of het aan die berichten-app heeft gelegen...
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Mijn advies zou zijn: terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen.
Installeer dan één voor één je favoriete apps (niet die Android berichten app...) en check of en wanneer dit probleem zich weer voordoet (of niet).
Je komt er snel genoeg achter of het aan die berichten-app heeft gelegen...
Reputatie 8
Badge +11
Hoi tdh10, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je wat problemen hebt met de batterij van jouw mobiele toestel. Deze gaat snel leeg. Nu geeft Enterprise een goed idee om eens te proberen. Zo kun je inderdaad erachter komen welke app het probleem gaat geven. Vergeet daarbij niet eens een back-up te maken van het toestel. Zo verlies je geen belangrijke informatie vanaf jouw toestel.

Reageer