beantwoord

S5 mini - problemen

• 10 september 2015
  • 3 reacties
  • 222 keer bekeken

Mijn vriendin heeft sinds 2 weken een nieuwe S5 mini maar ondervindt zeer veel problemen met dit toestel.
De batterij is na 1 dag leeg (vreemd voor een nieuw toestel) en het toestel valt soms spontaan uit en is alleen opnieuw op te starten door de batterij opnieuw te plaatsen.

Ik heb uiteraard geen zin om het toestel ter reparatie op te sturen en enkele weken kwijt te zijn.
Wie heeft ervaring met zulke problemen en hoe lost Telfort dit meestal op?
icon

Beste antwoord door Christy 15 september 2015, 12:28

Hoi Pimbooo, welkom op het forum. Dit is zeker een nare situatie. Het is niet voor de hand liggend dat een telefoon al zo snel kuren gaat vertonen. De zichttermijn is 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je terugkomen op je aankoop. Zijn deze 14 dagen al voorbij? Dan is een reparatie inderdaad de enige optie. Dat je hier niet blij van wordt, kan ik mij voorstellen. Helaas kan ik je geen andere mogelijkheid bieden.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Normaal gesproken moet het toestel ter reparatie worden opgestuurd naar Telfort, je zou de klantenservice kunnen bellen of wachten totdat webcare dit topic oppakt.
Ik zal Telfort wel bellen maar heb echt geen zin om het toestel op te sturen.
Het is toch te bizar voor woorden dat Telfort een toestel levert dat gewoonweg niet werkt, waardoor je vervolgens genoodzaakt bent het toestel op te sturen en dus lange tijd niet over je nieuwe toestel kan beschikken (waar je uiteraard wel je abbo kosten voor betaald).

maar goed, we zullen het horen.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Pimbooo, welkom op het forum. Dit is zeker een nare situatie. Het is niet voor de hand liggend dat een telefoon al zo snel kuren gaat vertonen. De zichttermijn is 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je terugkomen op je aankoop. Zijn deze 14 dagen al voorbij? Dan is een reparatie inderdaad de enige optie. Dat je hier niet blij van wordt, kan ik mij voorstellen. Helaas kan ik je geen andere mogelijkheid bieden.

Reageer